هزاران معلم آمریکایی مجلس ایالتی در ایالت ایندیانا را محاصره کردند

هزاران معلم آمریکایی با پوشیدن لباس قرمز رنگ در یکی از بزرگترین تجمعات اعتراضی مجلس ایالتی در ایندیانای آمریکا را محاصره کرده و خواهان افزایش دستمزد خود شدند.

هزاران معلم آمریکایی مجلس ایالتی در ایالت ایندیانا را محاصره کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هزاران معلم آمریکایی در یکی از بزرگترین تجمعات اعتراضی آموزگاران در آمریکا که لباس قرمز رنگ به تن داشتند مجلس ایالتی در ایندیانا را محاصره کرده و خواهان افزایش دستمزد خود شدند.

این در حالی است که اتحادیه‌های آموزگاران معترض اعلام کردند به علت تظاهرات روز سه شنبه که همزمان با نشست قانونگذاران ایالتی درباره برنامه‌های سال ۲۰۲۰ برگزار شد، حدود نیمی از نزدیک به ۳۰۰ مدرسه منطقه‌ای در ایندیانا تعطیل بوده و معلمان این مدارس در تظاهرات شرکت کرده بودند.

رُندا جانسون، یکی از معلمانی که در این حرکت اعتراضی شرکت کرده بود گفت: «دانش آموزان کلاس‌های من نسبت به امتحان‌های سخت به شدت دچار اضطراب می‌شوند و من در کلاس به دستیار احتیاج دارم. ما به کمک نیاز داریم، اما از سوی سیاستمداران مان نادیده گرفته شده ایم.»

اریک هولکُمب، فرماندار جمهوری خواه و اعضای مجلس قانونگذاری این ایالت که جمهوریخواهان در آن اکثریت دارند هر چند از انتقاد مستقیم از معلمان پرهیز کردند، اما انتظار نمی‌رود که حداقل تا سال ۲۰۲۱ بتوانند اقدامی در جهت افزایش بودجه مدارس به عمل بیاورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Dr
۱۳:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینا اغتشاشگرن نه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بچه من دوم راهنمايي تو كانانادا درس ميخونه كلاسشون ١٨ نفره است و ويدئو پرژكتور داره و چمن حياط مدرسه اشون از پارك لاله هم بزرگتره و يه سوله بزرگ ورزشي و يه سوله بزرگ كارگاه كاردستي هم دارن
اينجا دانشگاها هم همچين چيزا ندارن
آخرین اخبار