اعلام انزجار از آشوبگران؛

خروش انقلابی مردم یاسوج علیه آشوبگران

راهپیمایی خودجوش مردمی در حمایت از امنیت واقتدار کشور ولبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جلسه هماهنگی راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور گفت: این راهپیمایی با توجه به درخواست‌های مردمی و در حمایت از امنیت کشور برگزار می‌شود و از تمامی اقشار برای هرچه باشکوه برگزار شدن آن دعوت می‌شود.

حجت السلام خاضع افزود: این راهپیمایی پنج شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۰ صبح در میدان هفت تیر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان مسیر چهار راه بانک صادرات تا میدان هفت تیرشهر یاسوج را راهپیمایی می‌کنند.

او از مردم بصیر، آگاه و زمان شناس و انقلابی شهر یاسوج که با هوشیاری و غیرت دینی و ملی، صف خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کردند قدردانی کرد.

خاضع همچنین از نیرو‌های انتظامی، امنیتی و بسیج مردمی که در برقراری نظم و آرامش، توام با سعه صدر و مردم داری نقش آفرینی کردند قدردانی کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان گفت: روز پنج شنبه مردم شهر یاسوج با بیعتی دوباره در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب با حضور در خیابان‌ها به رهبری و نظام اسلامی لبیک گفته و اقدامات اشرار و اغتشاش گران را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/غ

راهپیمایی حمایت از امنیت کشور در یاسوج برگزار می شود

برچسب ها: راهپیمایی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.