بازداشت لیدر‌های اصلی اغتشاشات بهارستان/ دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان گفت: با اشراف اطلاعاتی که وجود دارد تعداد زیادی از سرکردگان اصلی اغتشاشات دستگیر شده و این دستگیری‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پاسدار یداله سلیمانی، با اشاره به برخورد مقتدرانه و تنبیه سخت و شدید با آشوبگران اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد مخلان امنیت در جامعه روی آرامش به خود ببینند و قاطعانه با اطلاعاتی که در اختیار داریم آشوبگران و فتنه‌گران را از لانه‌هایشان بیرون خواهیم کشید.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی که وجود دارد تعداد زیادی از سرکردگان و لیدر‌های اصلی اغتشاشات دستگیر شده و این دستگیری‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

لیدر‌های اصلی اغتشاشات بهارستان دستگیر شدند/ دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان تصریح کرد: با مشت آهنین و گره کرده بسیج و سپاه اجازه زیاده‌خواهی به هیچ‌کسی نمی‌دهیم و دست آشوبگران، فتنه‌انگیران و اغتشاشگران را خواهیم شکست.

سلیمانی افزود: مقتدرانه به متجاوزانی که به جان و مال مردم و بیت‌المال دست برده‌اند درسی فراموش نشدنی خواهیم داد تا آخر عمرشان از یاد‌ها نرود.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور هرگز خواب خوش نخواهند دید و سربازان این مرز و بوم در جای جای جمهوری اسلامی پاسدار انقلاب و نظام و ولایت خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در پایان ضمن توصیه به مردم فهیم شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم در این چند روز صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کردند، باید بدانند که اغتشاشگران با آسیب زدن به اماکن دولتی و اموال عمومی دلسوز مردم نیستند و قطعاً این اغتشاشگران پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و آن‌ها را به مردم معرفی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: اغتشاشات ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بزن داداش که داری خوب میزنی
Iran (Islamic Republic of)
شریفی
۱۴:۴۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ان شاءالله تعالی و بحول قوه الهی و عنایات حضرت حجت( عج ) تمامی خاک پاک کشور از لوث وجود افراد ضد انقلاب و ضد دین ، پاک گردد. الهی آمین.
با تشکر... شریفی از آمل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ما تا آخرین نفس ایستاده ایم و به بیگانگان باج نمیدهیم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
توروخداهمشون و اعدام کنید فقط اعدام.چون اگه اینا زندانی باشن از تو زندانم فتنه درست میکنند.اینترنتم وصل کنید قربونتون برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بایدهمه اغتشاشگران اعدام کرد.
Canada
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
در رسانه ها اعتراف کنند .اینها همان قمه کشی ها برای قاپیدن موبایل .دزد طلا فروشان و روزگیران هستند .اشد مجازات .چونکه تربیت نشده و پست و خبیث و دشمن بشریت هستند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اون اغتشاشگر دیگه چیزی برای از دست دادن نداره
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۸:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ینی الان دلت برا اغتشاشگر میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
لطفا اول از همه دلارهایی که بابت خرابکاری در کشور از عربستان دریافت کرده اند از این اراذل و اوباش پس گرفته شود و اموال نامشروع آنها به نفع قربانیان حوادث اخیر مصادره شود تا دیگر کسی به فکر تعرض به مال و جان این ملت شربف نیافتد. مرگبر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
همه لیدرها پس از تخلیه اطلاعاتی و بازداشت تمام همدستانشان و اخذ اعترافات، در ملا عام بدون ذره ای رحم، اعدام شوند. تا همه بفهمند که با امنیت مردم، بازی نکنند.
ترحم بر پلنگ تیزدندان
ستمکاری بود بر گوسپندان
Iran (Islamic Republic of)
ghsot
۱۴:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
الان تو گوسپندی ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
موافقم با نظرت
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۱۰:۱۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بالاخره باید این خسارتهای اغتشاشگران جبران شود چی کسی بهتر از خود اغتشاشگران یک ریال از جیب بنده اگر برای جبران خرج شود راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اصلا درکتون نمیکنم شماها کدوم کشور زندگی میکنین
آخرین اخبار