تشریح نحوه ارائه خدمات رسانی به بیماران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات رسانی بدون وقفه به بیماران در چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه در پی اتفاقات اخیر و مختل شدن عبور و مرور، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی به نحو شایسته انجام شد، افزود: در طی این مدت توانستیم از پتانسیل ۲۰ بیمارستان دانشگاهی و غیر دانشگاهی استفاده و بدون وقفه به بیماران خدمات لازم را ارائه کنیم.

علی اکبری اظهارداشت: با تلاش خستگی ناپذیر پرسنل دانشگاه و دیگر پرسنل غیر دانشگاهی توانستیم به مراجعه کنندگان و بیماران بستری خدمات فوق تخصی وتخصصی ارائه دهیم و این در حالی است به دلیل ایجاد برخی از مشکلات با تدبیر ستاد بحران دانشگاه، پزشکان متخصص را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان مورد نیاز اعزام کردیم تا در ارائه خدمات رسانی به بیماران خدشه‌ای وارد نشود.

او با بیان اینکه تدبیر و تشکیل به موقع ستاد بحران از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز موجب شد از تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده و در ارائه خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه نشویم افزود:با اعزام به موقع کادر پزشکی و مقیم شدن پزشکان وپرستاران در شیفت‌های مشخص و طولانی‌تر از روال معمول، مدت ماندگاری بیماران در بخش‌های اتفاقات کاسته شد که این تصمیم منجر به دریافت به موقع خدمات به مراجعه کنندگان اورژانس بیمارستان‌ها گردید.

اکبری بکار گیری پزشکان جراحی مغزو اعصاب، جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان وزایمان، متخصص بی هوشی و مراقبت‌های ویژه، چشم پزشکی و دیگر پزشکان متخصص را علاوه بر دستیاران به صورت مقیم و طی بیست و چهارساعت، از تدابیر ستاد بحران اعلام کرد وگفت: با هماهنگی دیگر معاونت‌های دانشگاه موفق شدیم نه تنها در بحث کالای مصرفی پزشکی و خدمات بلکه در بحث توزیع دارو نیز بدون مشکل تمام بیمارستان‌ها را تامین کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیراز کادر درمانی بیمارستان‌های دانشگاهی وغیر دانشگاهی گفت: در طی این مدت تلاش تمام پرسنل موجب شد بیماران همانند روز‌های عادی در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را دریافت گنند.

این مقام مسئول الزام پذیرش بیماران مراجعه کننده به تمام بیمارستان‌ها را مهم توصیف کرد وگفت: در این مدت مدیریت بیمارستان‌ها ملزم شدند تمام بیماران را پذیرش و به آنان خدمات درمانی ارائه کنیم.

اکبری ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز مشکل درمانی اورژانس با استفاده ازسامانه فوریتی ۱۱۵ نسبت به دریافت خدمات لازم اقدام نمایند.

همچنین سامانه ۱۸۱۹ دانشگاه علوم پزشکی به منظور دریافت شکایت احتمالی شهروندان عزیز به صورت شبانه روزی فعال بوده و راهنمای این عزیزان در زمینه چگونگی دریافت خدمات درمانی در واحد‌های تابعه دانشگاه خواهد بود.
انتهای پیام/م

تشریح نحوه ارائه خدمات رسانی به بیماران

برچسب ها: درمان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار