جلسه هماهنگی امور اقتصادی خراسان شمالی برگزار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: هزار و ۳۹۴ تاکسی خطی (زرد) در حمل و نقل شهری و سه هزار و ۷۶۲ تاکسی تلفنی و ۳۰۲ دستگاه اتوبوس درون شهری در استان فعالیت میکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضعف در حوزه‌ی حمل و نقل برون و درون شهری گفت: به دنبال این هستیم تا با کمک شهرداری و راهداری، مشکل حمل و نقل عمومی را در استان رفع کنیم.

شجاعی افزود: به دنبال گرفتن تسهیلات از بانک‌ها برای دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی استان هستیم.

او با اشاره به افزایش قیمت دام زنده افزود: باید هرچه زودتر قیمت ثابت برای فروش دام زنده در استان مشخص کنید و آن را ثابت نگه دارید و هیچ کالایی در استان نباید افزایش قیمت داشته باشد. نفروختن کالا به منزله احتکار است.

شجاعی با اشاره به اینکه مصرف گاز مایع تنها برای خانواده‌های نفت سوز است و مصرف خانگی دارد گفت: وزارت نفت قصد توسعه گاز مایع را ندارد چراکه علاوه بر استاندارد نبودن و خطرناک بودن، جنبه صادراتی هم ندارد.

استاندار خراسان شمالی خطاب به شرکت نفت، تعزیرات حکومتی و اداره صمت افزود: این دستگاه‌ها باید با اعمال قانون، نظارت و جلوگیری از ورود شرکت‌های وارد کننده در یک ماه آینده، جایگاه‌های گاز مایع یا ال پی جی را به سمت تبدیل شدن به سی ان جی سوق دهند.

او با اشاره به اخذ مجوز ورود ۵۰۰ تن برنج هندی گفت: برای توزیع این برنج نباید نگاه‌ها در مرکز شهر باشد بلکه باید بیشتر در حاشیه شهر و روستا‌ها بین اقشار ضعبف استان توزیع شود.

رجب زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این نشست با اشاره به فعالیت هزار و ۳۹۴ تاکسی خطی (زرد) در حمل و نقل شهری و سه هزار و ۷۶۲ تاکسی تلفنی و ۳۰۲ دستگاه اتوبوس درون شهری در استان گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوب تاکسی‌های اینترنتی، باید از این تاکسی‌ها نیز بهره گرفت.

انتهای پیام/ه

جلسه هماهنگی امور اقتصادی استان برگزارش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.