محکومیت اغتشاشات اخیردر راهپیمایی پرشور مردم همدان

راهپیمایی مردم همدان در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور برگزار شد.

آغاز راهپیمایی مردم ولایتمدار همدان در محکومیت اغتشاشات اخیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مردم ولایت مدار دارالمومنین همدان در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و حمایت از رهبر معظم انقلاب راهپیمایی کردند .

در این راهپیمایی که با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار همدان برگزار شد مردم انقلابی دارالمومنین همدان با حضوری پر شور و گرم در هوایی سرد و برفی اقدامات اغتشاش‌گران و آشوبگران را محکوم می کنند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آشوب گر ، مرگ بر آمریکا و اسرائیل ، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده  اعلام کردند در مقابل هرگونه آشوب و فتنه گری و کشانی که امنیت کشور را به خطر بیاندازند خواهند ایستاد .

راهپیمایان در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از   اعلام کردند اغتشاشات اخیر باحمایت رسانه های دشمن و امریکا و اسرائیل و عده ای خودفروخته در داخل انجام شد اما مردم به رغم اعتراض به برخی گرانی ها ، راه خود را از فتنه گران و آشوب گران جدا کردند و با قدرت در مقابل آن ها خواهند ایستاد .

در پایان این راهپیمایی خودجوش مردم همدان که از میدان امام خمینی همدان تا آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد آیت الله  شعبانی موثق، امام گفت: مقام معظم رهبری و دولت مردان تلاش دارند با نظارت و بررسی جلوی گرانی های ناشی از افزایش قیمت سوخت را بگیرند اما این امر تنها با همراهی مردم ممکن می شود.

او خواستار  کمک همه مردم به اجرای بهتر قانون شد و گفت: با تدابیر رهبر معظم انقلاب  خوشبختانه آشوب ها در کشور خاموش شد.

امام جمعه همدان خواستار اجرای درست و دقیق طرح سهمیه بندی سوخت شد و افزود: رئیس جمهور و دولت معتقد است این طرح با کار کارشناسی در دست انجام است و باید اجرایی می شد .

آیت الله شعبانی موثق این راهپیمایی را نشانه حمایت مردم دارالمومنین همدان از مقام معظم رهبری و ارزش های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم حق اعتراض دارند و باید خط خود را از آشوبگران و تخریب گران اموال شخصی  وعمومی جدا کنند.

انتهای پیام / ا

حضور پرشور و گرم مردم همدان در یک روز برفی در محکومیت آشوب گران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فیلمش کو؟