برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور

سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه رازی از برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در روز پنجشنبه ۳۰ آبان در دانشگاه رازی خبر داد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید قیطولی سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه رازی از برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در روز پنجشنبه ۳۰ آبان در دانشگاه رازی خبر داد و گفت : در این آزمون ۲ هزار و ۹۵۰ داوطلب باهم به رقابت می‌پردازند.

او گفت : از مجموع داوطلبان این آزمون هزار و ۲۰۰ نفر مرد و هزار و ۷۵۰ نفر زن هستند.

او افزود: این آزمون براساس برنامه زمان‌بندی شده از سوی سازمان سنجش به صورت همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه ۳۰ آبان در ۲ نوبت صبح و عصر در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

او در تشریح حوزه‌های امتحانی داوطلبان گفت: این آزمون در دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، فنی مهندسی، تربیت بدنی، نفت و پتروشیمی و مجتمع کلاسی واقع در باغ ابریشم پردیس دانشگاه رازی، دانشکده علوم اجتماعی واقع در بلوار شهید بهشتی مقابل بیمارستان امام علی (ع) و دانشکده دامپزشکی واقع در میدان شهدا جاده کیهانشهر سر رسالت روبروی پزشکی قانونی برگزار می‌شود.

او گفت: داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

قیطولی افزود: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳۹۸.۰۸.۲۸ و ۱۳۹۸.۰۸.۲۹ از ساعت ۱۲-۸ و ۱۸-۱۴ به نشانی کرمانشاه باغ ابریشم پردیس دانشگاه رازی سازمان مرکزی طبقه اول اتاق ۲۱۹ دایر است.

 

 

انتهای پیام/د

شرکت ۲ هزار و ۹۵۰ داوطلب در آزمون استخدامی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohmad
۱۳:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام .چه میشد آزمون استخدامی رو به تعویق می انداختن تا ما با خیال راحت می رفتیم سر جلسه.