‌اعلام بیزاری مرزداران ایلامی ‌‌از اقدامات هنجارشکنانه ‌اغتشاشگران

مردم استان ایلام در پی سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری به خیابان آمدند تا بیزاری مرزداران ایلامی ‌‌از اقدامات هنجارشکنانه ‌اغتشاشگران اعلام کنند.

‌اعلام بیزاری مرزداران ایلامی ‌‌از اقدامات هنجارشکنانه ‌اغتشاشگرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ولایتمداران ایلامی صبح امروز به خیابان آمدند تا بار دیگر ضمن اعلام وفاداری خود به انقلاب و نظام فریاد بزنند که مسیرشان از ایادی و اوباش اجاره‌ای جبهه استکبار و دشمنان دیرین و قسم خورده‌ای ایران عزیز جداست.

وزش بادشدید و سرمای هوا نیز مانع از حضور مردم مرزدار و ولایتمدار ایلام به خیابان نشد و بار دیگر زن و مرد، کوچک و بزرگ، بازاری و اداری، جوان و نوجوان به خیابان آمدند و فریاد خود را با مشت‌های گره کرده بر سر مستکبران زدند.

مستکبران و بدخواهانی که هیچ‌گاه آرامش و آزادی و امنیت ایران اسلامی در سایه اتحاد و همبستگی ملت و مسئولان و اطاعت از رهبری بر نمی‌تابند و همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

روز‌های اخیر استان‌های مختلف کشور صحنه حضور باشکوه مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی در حمایت از نظام بود و مردم استان ایلام نیز همچون سایر استان‌های کشور امروز به خیابان آمده تا دشمن دون را ناامید و مایوس کند.

مردم استان ایلام در پی سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسیر و صف حرکت ملت ایران با آشوبگران و اغتشاگران اجاره‌ای دشمن جداست، امروز در قالب راهپیمایی به خیابان آمدند تا مهر تاییدی بر این فرموده رهبری بزنند.

اراذل و اوباشی که با سوء استفاده از اعتراض‌های آرام مردمی نسبت به سهمیه بندی بنزین، شهر‌های مختلف کشور را به دستور اربابان خود به آشوب و ناامنی کشاندند و علاوه بر ایجاد خسارت‌های سنگین مالی به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم باعث کشته شدن تعدادی از هموطنان بیگناه نیز شدند.

طنین شعار‌های مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل امروز در آسمان ایلام و توسط مردم ولایی این شهر طنین انداز شد و ضمن محکومیت اقدام‌های نابخردانه آشوبگران، خواهان برخورد قاطع و بدون اغماض مسئولان دستگاه قضا با اغتشاگرانی شدند که جامعه را به سمت ناآرامی سوق دادند و خسارت‌های جانی و مالی زیادی را بر کشور تحمیل کردند.

انتهای پیام/ب

راهپیمایی مرزداران ایلامی ‌‌از اقدامات هنجارشکنانه ‌اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام مردم کورد ایلام همیشه جان خود را فدای ایران اسلامی میکنند