بارانی: کیفیت لیگ فوتسال بانوان مهم‌تر از کمیت است

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: کیفیت لیگ برتر فوتسال بانوان بسیار مهم‌تر از کمیت است و نباید به هر قیمتی لیگ را با ۱۴ تیم شروع کنیم.

بارانی: کیفیت لیگ فوتسال بانوان مهم‌تر از کمیت است

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: قرعه کشی مجدد لیگ باتوجه به برنامه اولی که در ابتدای فصل تعیین شده بود کار درستی بود، چون تیم‌ها وقتی استراحت می‌خوردند از شرایط مسابقه دور می‌شدند، اما این قرعه کشی نقص‌هایی هم دارد از جمله این که یک تیم سه یا چهار بار پشت سر هم میزبان یا مهمان می‌شود. قرعه کشی مجدد بدون حضور نمایندگان تیم‌ها و به صورت تلفنی با موافقت آن‌ها انجام شده است.

او تصریح کرد: قرار بود این هفته تیم ما به مصاف سایپا تهران برود، اما متاسفانه بازی‌های این هفته لغو شدند. تیم ما تمرینات قدرتمند و منسجمی را با حضور تمامی بازیکنان آغاز کرده بود و تمام تلاش ما هم این است که هیچ امتیازی را در نیم فصل دوم از دست ندهیم ضمن اینکه یک دروازه بان جدید در نیم فصل دوم به ترکیب تیم ما اضافه شده است.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی سایپا در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان


بارانی افزود: تیمی وقتی در مسابقات شرکت می‌کند، اما در اواسط فصل از ادامه لیگ انصراف می‌دهد، صورت خوشی برای فوتسال بانوان ندارد. کییفیت لیگ همیشه مهم‌تر از کمیت است و نباید به هر قیمتی مسابقات را با حضور ۱۴ تیم آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در ادامه گفت: تیم‌ها در نیم فصل دوم شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده اند و بازیکنان تیم‌هایی هم که انصراف داده اند در سایر تیم‌های لیگ پخش شده اند، باتوجه به شرایط حاضر یک مقدار امتیاز گرفتن در زمین حریف و رسیدن به مرحله پلی آف سخت‌تر می‌شود، چون همه تیم‌ها باقدرت در رقابت‌ها حاضر می‌شوند. امیدوارم حامیان مالی توجه بیشتری به لیگ بانوان کنند و فدراسیون هم تدابیر مناسبی را راجع به این موضوع در نظر بگیرد.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار