دشمنان نظام تلاش دارند، شرایط کشور را بحرانی جلوه دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : در جریان ناآرامی‌های چند روز اخیر، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند، شرایط کشور را بحرانی جلوه دهند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : دشمن به این باور رسیده که حمله نظامی به ایران هزینه‌های زیادی دارد و قصد دارد با تحمیل فشار بر مردم در بخش اقتصادی و ایجاد ناآرامی‌ها به اهداف شوم خود برسد.

او گفت : دشمن با تمام توان پای کار آمده، اما هوشیاری و بصیرت مردم موجب شد در این راه ناکام بماند.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم حق اعتراض دارند و در این اعتراض‌ها صف اغتشاشگران از مردم جدا شد، افزود: دولت مدافع اعتراض‌های مدنی است تا به مردم آسیبی نرسد و زندگی عادی و روزمره آن‌ها مختل نشود.

کریمی افزود: دولت تدبیر و امید بعد از انقلاب بیشترین انتقاد‌ها را تحمل کرده و سعی نموده به منتقدین احترام بگذارد.

او گفت: ایجاد مزاحمت برای مردم، آتش زدن بانک‌ها و خسارت به اموال عمومی یک نوع خشونت و کار اشرار است و جمهوری اسلامی با اشرار تعارفی ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: شرایط در کشور به سمت امن شدن‌تر می‌رود و با همکاری اعضای شورای تامین، شهر کرمانشاه هم به آرامش رسیده و از اینکه در این چند روز اخیر آرامش کامل هم در روانسر برقرار بود جای تقدیر دارد.

افشین کریمی افزود: در روند برگزاری انتخابات وظیفه دولت صیانت از آرای مردم و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور است که برای تحقق این اهداف از مدت‌ها قبل برنامه ریزی‌ها آغاز شده و ستاد انتخابات هم در استان آغاز به کار کرده است.

او گفت: تمهیدات به گونه‌ای اندیشیده شده که حضور مردم در پای صندوق‌های رای تسهیل شود و آنچه برای مجموعه وزارت کشور و ستاد انتخابات مهم است حفظ حق و حقوق انتخاب شونده و انتخاب کننده است.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: همه مدیران شرعا و قانونا موظف هستند که اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند و باید این بی طرفی برای مردم اثبات شود.

کریمی گفت: تلاش مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها این است که با همکاری با شورای نگهبان و هیئت نظارت زمینه حضور همه سلیقه‌ها را فراهم کنند.

وی گفت: از نظر نیروی انسانی مدیریتی، یک مجموعه هماهنگ در استان وجود دارد و همه مدیران کرمانشاه با وحدت و همفکری جهشی را برای توسعه استان شروع کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هرکسی مخالف این وحدت حاکم بر استان حرکت کند خیانت محسوب می‌شود، افزود: بازسازی مناطق زلزله زده، کاهش چشمگیر خسارت سیل، بازشدن مرز خسروی و کاهش نرخ بیکاری استان در بدترین شرایط تحریم از جمله دستاورد‌های وحدت مدیران در استان است.

 

 

انتهای پیام/د

حمله نظامی به ایران هزینه‌های زیادی دارد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار