مدیر روابط عمومی صمت سیستان و بلوچستان:

بیش‌از هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی سیستان و بلوچستان انجام شد

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های مختلف تولیدی و خدماتی در سطح این استان در ۴ روز اخیر انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، عباس نورا اظهار داشت: با افزایش قیمت بنزین از ۲۴ آبان پیرو ابلاغ دستورالعمل‌های صادر شده جهت پیشگیری از هرگونه سواستفاده‌های احتمالی در این خصوص، طرح ویژه نظارتی در سیستان و بلوچستان اجرایی و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های زیربط از جمله اصناف و اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی و ... برای توزیع کالا‌های اساسی بین مردم صورت گرفت.

او ادامه داد: سازمان صمت در این طرح ویژه از تمام ظرفیت کارشناسی، بازرسی، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و ... استفاده و کار نظارت دقیق بر واحد‌های مختلف در سطوح خرده فروشی و عمده فروشی سطح استان را در دستور کار قرار داده است.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:گشت‌های مشترکی با حضور نمایندگان تعزیرات، دادستانی، فرمانداری و اصناف به طور پیوسته در سطح استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به بازرسی از ۱۴۵ عمده فروشی، ۹۴۰ خرده فروشی و ۹۳ واحد تولیدی در این بازه زمانی (۲۴ تا۲۸ آبان) اظهار داشت:در بخش واحد‌های تولیدی ۷۱ پرونده به ارزش ۱۷۲ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و در بخش خرده فروشی۴۴۳ میلیون ریال پرونده تشکیل شده است.

نورا بیان کرد: همچنین در این مدت ۸۳ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ اخذ شده که ۵۶ مورد آن در حوزه کالا و ۲۸ مورد آن در بخش خدمات بوده است.

او اظهار داشت: بازدید‌هایی نیز از شرکت‌های پخش و سوپرمارکت‌های بزرگ شهر در خصوص عرضه مطلوب کالا‌ها صورت گرفته و خوشبختانه در این بازدید‌ها مشاهده شد که انبار‌ها و مراکز عرضه مملو از کالا بوده و هیچ مشکلی در سطح عرضه کالا‌ها بویژه کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۳۴ هزار واحد صنفی در این استان وجود دارد که به هر میزان هم تعداد بازرسان افزایش پیدا کنند باز هم امکان پوشش و نظارت بر همه واحد‌های فعال وجود ندارد.

او از از شهروندان درخواست کرد که برای حمایت و صیانت از حقوق خودشان گزارشات تخلف واحد‌های صنفی را با تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گزارش کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

نظارت همه جانبه دستگاه های دولتی بر روی نرخ اقلام مصرفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار