دیدار مدیرعامل ایسنا با نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه

مدیرعامل ایسنا با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس ایسنا و موفقیت این خبرگزاری در پوشش اخبار اربعین برگزار شد، با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) الگوی انقلاب اسلامی است، گفت : امام (ره) با الگوگیری از قیام سیدالشهدا (ع) توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

او به جمعیت میلیونی حاضر در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت : این جمعیت میلیونی نمایانگر قدرت اسلام است که دشمنان از آن وحشت دارند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بعنوان یک ابرقدرت مطرح است، افزود: به گفته خود دشمنان، ایران اسلامی یک قدرت تاثیرگذار در منطقه است.

آیت الله مصطفی علما به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: امانت و صداقت از اصول خبرنگاری است که انتظار می‌رود همه رسانه‌ها آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی متقیان مدیرعامل ایسنا با اشاره به گذشت ۲۰ سال از تاسیس این خبرگزاری، گفت: در نظر گرفتن مصالح نظام برای ما بر همه چیز مقدم است و براساس آن عمل می‌کنیم.

او امانت داری و صداقت در خبر را از ویژگی‌های اخبار ایسنا عنوان کرد و گفت: به هیچ جناح و جریان سیاسی وابسته نیستیم.

متقیان با بیان اینکه تلاش داریم فضای خبرگزاری را دانشجویی نگه داریم، گفت: خبرنگاران ایسنا در همه صحنه‌ها حضور دارند و در زلزله دو سال قبل کرمانشاه هم خوش درخشیدند.

او از راهپیممایی اربعین بعنوان بزرگداشت پیروزی قیام امام حسین (ع) یاد کرد و گفت: در ایسنا با اعتقاد به موضوع پوشش اخبار اربعین ورود کردیم و خوشبختانه خبرنگاران ما توانستند در این زمینه خوب عمل کنند .

 

 

انتهای پیام/د

امام (ره) با الگوگیری از قیام سیدالشهدا (ع) توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.