گزینه مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کیست؟

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نام مهاجم مدنظرش را به مدیران این باشگاه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی باید در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که در حال حاضر کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

سرخ‌ها با حضور جونیور براندائو در این تیم امید زیادی به خط حمله خود داشتند، اما این بازیکن نتوانست همراه با علی علیپور انتظارات پرسپولیسی‌ها را برآورده کند و در آستانه خروج از این تیم قرار دارد. او که با قرارداد ۵۷۳ هزار دلاری به جمع شاگردان کالدرون پیوست، گزینه نهم این مربی بود و حالا مدیران این تیم به دنبال بازیکنان جدیدی هستند.


بیشر بخوانید: دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان برگزار می‌شود


گزینه آرژانتینی مد نظر پرسپولیس، دی سانتو ۳۰ ساله است. او متولد ۱۹۸۹ در آرژانتین است و سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون وردربرمن، چلسی، ویگان اتلتیک، رایو وایکانو و همچنین شالکه را دارد، اما از لحاظ گلزنی آمار قابلی قبولی ندارد. او در جدیدترین تیم خود (اتلتیکو مینیرو) ۱۶ بازی انجام داده و تنها ۳ گل زده است.

فرانکو دی سانتو سابقه ۳ بازی ملی در رده بزرگسالان و ۲۵ بازی در رده زیر ۲۰ ساله‌های تیم ملی آرژانتین را دارد و بازیکن گرانی محسوب می‌شود، اما سرخ‌ها به دنبال جذب این بازیکن هستند و سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس نیز نام این مهاجم را به مدیران باشگاه داده است.

به غیز از این بازیکن، سرخ‌ها یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن صربستانی دیگر هم مدنظر دارند و باید دید در پایان کدام بازیکن جذب این تیم خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
خوش به حال دلالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
میگن بازیکن خوبیه چون آرژانتینیه..ظلمی که درحق برزیلیه ک
Iran (Islamic Republic of)
Zeynab
۲۱:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
پرسپولیس تو خط حمله فلجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
تو تیمای مطرحی بوده ولی اصلا نتیجه خوبی نگرفته ازشون
به هر حال ریسک بزرگیه
پول کمیم قرار نیست بدن بابتش
آخرین اخبار