خروش مردم با بصیرت در نصف جهان علیه آشوبگران

راهپیمایی خودجوش مردم با بصیرت و انقلابی اصفهان در راستای میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، از میدان انقلاب آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نصف جهان، امروز دیگر بار به صحنه تجدید میثاق مردم با انقلاب و نظام اسلامی تبدیل شده و خروش قهرمانانه مردم ولایتمدار اصفهان در حاشیه زاینده رود، با خروش این روز‌های زنده رود گره خورده است.

مردم دیار زنده رود، مرد و زن، پیر و جوان و کودک و بزرگ آمده اند تا قاطعانه انزجارشان را از آشوبگران اعلام کرده و فریاد بزنند صف آن‌ها از آشوبگران جداست و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و حامی اقتدار و امنیت هستند.

مردم متدین اصفهان هم اکنون در مسیر راهپیمایی میدان انقلاب اسلامی و خیابان‌های کمال اسماعیل و سپه، با سردادن شعار و با حمل عکس رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و دست نوشته هایی، حرکت هنجارشکنانه آشوبگران در تخریب اموال و اماکن عمومی را محکوم و بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید دارند.

راهپیمایی خودجوش مردم بصیر استان اصفهان در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و میثاق با ولایت امروز در برخی شهر‌ها هم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری راهپیمایی خودجوش مردم اصفهان علیه آشوبگران

برچسب ها: راهپیمایی ، آشوب98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.