تصمیم برخواه برای مسابقات قطرکاپ؛

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری ایران تغییر می‌کند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قطرکاپ را تغییر می‌دهد.

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری تغییر می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بین المللی وزنه برداری ترکیه، جام نعیم سلیمان اغلو به پایان رسید. تیم ملی وزنه برداری کشورمان در بخش مردان این با ترکیب سهراب مرادی، رضا بیرالوند و سید ایوب موسوی در این مسابقات شرکت کرد.

مرادی در این بازی‌ها روی تخته نرفت و با توجه به مصدومیتی دارد، تنها به وزن کشی در این مسابقات اکتفا کرد. بیرالوند نیز با شرایطی مشابه راهی این بازی‌ها شد و در دسته خود موفق به کسب مدال نشد. اما سید ایوب موسوی در دسته ۹۶ کیلوگرم، پس از  فارس الباخ قطری، نفر دوم رنکینگ جهانی این دسته، در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره این بازی‌ها را کسب کرد.


بیشتر بخوانید: پایان کار وزنه برداران ایران با ۲ مدال در ترکیه


رقابت بعدی که پیش روی تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار دارد، بازی‌های بین المللی قطر کاپ، یکی دیگر از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. با این حال محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در نظر دارد تا در این مرحله از رقابت‌های گزینشی المپیک نفرات دیگری را به این بازی‌ها اعزام کند. علی میری، محمد زارعی، علی هاشمی، علی داودی و حتی کیانوش رستمی گزینه‌های تیم ملی برای اعزام به این مسابقات هستند. هر چند که تعداد نفرات اعزامی به این بازی‌ها هنوز مشخص نشده است.

 ۸ ملی پوش وزنه برداری کشورمان همچنان شانس کسب سهمیه المپیک را دارند که در این بین، علی هاشمی و علی داودی با توجه به قرار گرفتن در جمع ۸ نفر برتر رنکینگ دسته خود، از شانس بالاتری برای رهیابی به توکیو برخوردار هستند.

رقابت‌های بین المللی قطرکاپ از ۱۹ تا ۲۴ دسامبر (۲۸ آذر تا ۳ دی) در دوحه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: امیدوارم لیاقت رفتن به المپیک را داشته باشم/ نمی‌خواهیم دست کم گرفته شویم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی وزنه برداری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار