تا پایان سال جاری؛

اعزام ۵ هزار دانش آموز همدانی به اردو راهیان نور

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام ۵ هزار دانش‌آموز همدانی تا پایان سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

۳۰۰۰ دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی بابایی‌فر مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تاکنون در یک مرحله یک هزار و ۴۱۵ دانش آموز دختر و پسر در تابستان و آبان امسال نیز یک هزار و ۳۵۰ دانش آموز دختر از این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

او بیان کرد: تا پایان سال نیز پس از اتمام امتحانات مقطع دبیرستان حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه اعزام سه‌هزار دانش‌آموز دختر همزمان با هفته بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد، گفت:دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی والفجر ۸، کربلای ۴، شلمچه، معراج شهدا و یادمان فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

بابائی فر اضافه کرد: اعزام دانش آموزان دختر یک روز درمیان و در هر مرحله به تعداد ۳۰۰ نفر با چند دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد و در هر اتوبوس راویان دفاع مقدس و روحانی حضور دارند.

او با بیان اینکه رزمایشی در اردوگاه شهید مسعودیان همزمان با ورود دانش آموزان به این اردوگاه اجرا می‌شود ادامه داد: هزینه اعزام هر دانش آموز به مناطق عملیاتی ۱۷۰ هزار تومان است که ۶۰ هزار تومان آن توسط دانش آموز پرداخت شده و مابقی توسط آموزش و پرورش و سپاه تامین می‌شود.

انتهای پیام/ش

اعزام دانش آموزان همدانی به مناطق عملیاتی جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار