دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد:

برخورد قاطع دستگاه قضا با آشوب طلبان فتنه اخیر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ایجاد ناامنی را اولین سنگ اندازی دشمنان در راه پیشرفت ملت ایران اسلامی برشمرد و گفت:دستگاه قضا برای آشوب طلبان جرایم متناسب با اقدامی که انجام داده اند صادر خواهد کرد.  

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  ایجاد ناامنی را اولین سنگ اندازی دشمنان در راه پیشرفت ملت ایران اسلامی برشمرد و گفت: دستگاه قضا برای آشوب طلبان جرایم متناسب با اقدامی که انجام داده اند صادر خواهد کرد.  
سعید رازانی ضمن ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در نظم بخشی و برقراری آرامش و امنیت مردم و شناسایی و دستگیری آشوب گران حوادث اخیر گفت: آنچه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین هستند.

او برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را یک مطالبه عمومی برشمرد و خاطر نشان کرد: دستگاه قضا و پلیس با تمام توان برای پاسخ به آن تلاش می‌کنند.

رازانی با تاکید بر این که امروز شاهد امنیتی پایدار در استان هستیم و این شرایط با تلاش‌های شبانه روزی ماموران ایجاد شده است تصریح کرد: حضور دلگرم کننده پلیس باعث شده اقشار مختلف مردم با خیالی آسوده و راحت مشغول امورات زندگی باشند و این امنیت را باید قدر بدانیم.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد با بیان این که چراغ راهنمای ما مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، رمز ایستادگی در مقابل دشمنان را، بصیرت و آمادگی دانست و تصریح کرد: استان لرستان با وجود نیرو‌های مسلح ولایی و متدین به شکر خداوند از استان‌های امن کشور است و در فتنه اخیر بسیار خوب مدیریت کرد.
او در پایان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی، گفت: اقتدار ماموران پلیس در کنار دیگر نیرو‌های امنیتی اجازه هرگونه فعالیت بیشتر را از آشوب گران گرفت.

انتهای پیام/ب

با آشوب طلبان برخورد قاطع خواهد شد

برچسب ها: دادگستری ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار