اجرای ۱۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در خلخال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و عقیدتی در ایام هفته بسیج در مناطق مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال امروز در نخستین روز از هفته بسیج گفت: علاوه بربرنامه‌ریزی برای اجرای این برنامه‌ها،  چندین طرح و پروژه عمرانی اجرا شده توسط بسیج از جمله طرح‌های آبرسانی روستایی و احداث خانه محرومان بهره‌برداری خواهد شد.

او افزود: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج شامل برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، همایش پیاده‌روی با خانواده، اعزام گروه‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم روستایی، برپایی میز خدمت در روستاهای شهرستان، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی در مدارس، برپایی بیمارستان صحرایی در شهر کلور مرکز بخش شاهرود و برپایی چادر سلامت در نقاط مختلف شهر با اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای منطقه است.

سرهنگ عطایی  یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال را تجمع بزرگ بسیجیان خلخال در پنجم آذرماه در محل مصلای نماز امام خامنه‌ای این شهر دانست و افزود: همزمان با این برنامه تجمع بزرگ بسیجیان بخش‌های تابعه این شهرستان در شهرهای هشجین مرکز بخش خورش‌رستم و کلور مرکز بخش شاهرود برگزار می‌شود.

او با اشاره به تحرکات اخیر دشمن اظهار کرد: دشمن ۲ هدف عمده را دنبال می‌کند که اولین آن حضور در منطقه و دومین آن نفوذ در کشور است اما دشمنان مطمئن باشند تا وقتی روحیه بسیجی در روح ملت ایران جاری می‌باشد هیچ کشوری نمی‌تواند بر عزم و اقتدار این ملت غلبه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال به فعالیت‌های عرصه بسیج در حوزه تحقق فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با کمک بسیج توسط مجریان این طرح‌ها  دوره های آموزش کارآفرینی و مهارت در رشته‌های دوازده‌گانه بسیج سازندگی را با همکاری جهادکشاورزی و فنی و حرفه‌ای برگزار شده است

انتهای پیام/ع

اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی و احداث خانه محرومان در خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار