استکی: تیم ملی بوکس ترکیه شنبه وارد ایران می‌شود

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی بوکس ترکیه، روز شنبه برای برگزاری اردو مشترک با تیم کشورمان وارد ایران می‌شود.

استکی: تیم ملی بوکس ترکیه شنبه وارد ایران می‌شودعلیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که فدراسیون بوکس کشورمان با فدراسیون ترکیه داشت، تیم ملی این کشور روز شنبه برای برگزاری اردو مشترک با تیم ملی ما به ایران می‌آید. تیم ملی ترکیه تا ۱۲ آذر ماه در ایران حضور خواهد داشت.

او درباره رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: سطح کیفی بوکسور‌های تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی کشور پایین آمده بود. در این رقابت‌ها شاهد پدیده‌های جدیدی در بوکس بودیم. امید احمدی صفا که ملی پوش است نتوانست در جمع ۴ نفر برتر قرار بگیرد و سجاد محمد پور به دلیل مصدومیت از ناحیه دست عملکرد مد نظر را نتوانست ارائه کند، اما مدال برنز خود را قطعی کرد. در ۶ وزن دیگر تمام بازیکنان تیم ملی توانستند مدال‌های طلا و نقره رقابت‌های قهرمانی کشور را کسب کنند.

استکی عنوان کرد: تیم ملی تا کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو حدود ۲ ماه فرصت دارد که این زمان محدود است. در این زمان محدود کار سختی برای آماده سازی بوکسور‌ها پیش رو داریم. ۲۷ بوکسور به اردو تیم ملی دعوت کردیم که از میان آن‌ها ۱۵ نفر در اردو باقی می‌مانند. همچنین نفرات اصلی تیم ملی بوکس در پایان ماه بعدی اعلام می‌شود.

سرمربی تیم ملی بوکس اظهار کرد: از تیم ملی گرجستان دعوت کردیم تا به ایران بیاید و امیدواریم دعوت ما را برای حضور در کشورمان برای برگزاری اردو مشترک بپذیرد. تلاش می‌کنیم در اواسط دی ماه تیم ملی را به یک تورنمنت اعزام کنیم.


بیشتر بخوانید: بی برنامگی در فدراسیون بوکس مشهود است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.