معاون استاندار کرمانشاه‌:

لیدر‌های اغتشاشات کرمانشاه با گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری در ارتباط بودند‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: لیدر‌های اغتشاش‌گران با گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری در ارتباط بودند.

لیدر‌های اغتشاشات کرمانشاه با گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری در ارتباط بودند‌به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد ابراهیم الهی‌تبار در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر شناسایی و دستگیر شدند و مابقی آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: لیدر‌های اغتشاش‌گران با گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری در ارتباط بودندو اسناد و اطلاعات مرتبط با این قضیه به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه با طرح بحث هدفمند کردن مصرف سوخت که در راستای منافع ملی است تعدادی از مردم احساس نگرانی در این رابطه داشتند و اعتراضاتی هم داشتند گفت: با این نگرانی‌ها، بستری ایجاد شد که عده‌ای فکر کردند می‌توانند امیال خود را پیاده کنند و عده‌ای از افراد سودجو وارد صحنه شده و حوادث اخیر را رقم زدند.

الهی‌تبار با بیان اینکه صحنه‌گردانان اغتشاشات از مردم نبودند بیان کرد: سردمداران جریانات اخیر منتظر مجازات‌های سنگین باشند و خانواده‌ها باید مراقب باشند که فرزندانشان ناخواسته وارد چنین جریاناتی نشوند.

او از برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و قضایی با صحنه‌گردانان و سردمداران اصلی اغتشاشات اخیر خبرداد و اظهار کرد: این افراد به جا‌هایی آسیب زدند که مورد نیاز مردم بود از قبیل ایستگاه آتش‌نشانی تا مانع حضور مأموران آتش نشانی برای رفع حریق شوند و از سوی دیگر به ماشین‌های اورژانس آسیب وارد کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کسانی که وارد صحنه شده و صحنه گردان آن شدند از مردم نبودند بیان کرد: عقبه مردمی که در روز اول نگرانی‌هایی از افزایش قیمت بنزین داشتند به سرعت صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

او با اشاره به اینکه در بین افرادی که به مراکز نظامی حمله کردند از اعضای گروه‌های تکفیری بودند گفت: اغتشاش‌گران برای تهییج مردم و جریحه‌دار کردن احساسات آنان و از سوی دیگر ایجاد رعب و وحشت، اقدام به کشته‌سازی می‌کردند و افرادی که جان خود را در این جریانات می‌باختند ناشی از همین رویکرد آشوبگران بود.

انتهای پیام/ج

برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و قضایی با صحنه‌گردانان و سردمداران اصلی اغتشاشات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.