انتشار طرح‌های جدید گوشی تاشو شیائومی با دوربین چهارگانه + تصاویر

به تازگی طراحی‌های اولیه جدیدی از گوشی منعطف شیائومی منتشر شده است که دوربین چهارگانه آن و حالت‌های مختلفی که ممکن است داشته باشد را نشان می‌دهد.

انتشار الگو‌های جدید گوشی منعطف آینده شیائومی با دوربین چهارگانه + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی از سال گذشته در حال کار روی گوشی هوشمند منعطف خود است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نهایی شدن آن و دسترسی این دستگاه منتشر نکرده است. اما اکنون خبر‌های دیگری از آن منتشر شده که ذهن ما را بیشتر به آن چه که شیائومی در حال ساخت آن است نزدیک می‌کند.

به تازگی دو طراحی اولیه جدید از گوشی منعطف این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است. این طراحی‌ها با یکدیگر تفاوت‌های نسبتا زیادی دارند. یکی از آن‌ها دستگاهی را نشان می‌دهد که با داشتن دو لولا از سه قسمت تا شده و چهار دوربین دارد و دیگری دارای طراحی مانند گوشی‌های تاشو صدفی است که شباهت زیادی به Moto Razr موتورولا دارد.

طراحی‌های اولیه گوشی منعطف شیائومی 

روز سه‌شنبه یک الگوی دیگر در سایت CNIPA چین از گوشی با سه بخش و چهار دوربین منتشر شد. البته قبل از اینکه برای هر کدام از این طراحی‌ها ذوق کنید باید به شما بگوییم که انتشار یک طراحی اصلا به معنای رسمی شدن و دیدن نمونه‌های واقعی نیست. در ادامه طراحی‌های اولیه‌ای که به تازگی منتشر شده است را مشاهده می‌کنید:

انتشار الگو‌های جدید گوشی منعطف آینده شیائومی با دوربین چهارگانه + تصاویر

انتشار الگو‌های جدید گوشی منعطف آینده شیائومی با دوربین چهارگانه + تصاویر

مدل زیر توسط Dealntech ارسال شده و تلفن را در حالت بسته خود نشان می‌دهد. این نمونه شبیه گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix Alpha با نمایشگری است که تقریباً تمام بدنه گوشی را پوشش می‌دهد. دوربین‌های موجود در Mi Mix Alpha نیز خارج از مرکز بودند تا نمایشگر دستگاه به طور کامل قابل استفاده باشد.

انتشار الگو‌های جدید گوشی منعطف آینده شیائومی با دوربین چهارگانه + تصاویر

بخش‌هایی از نقشه الگو‌های اولیه که با خطوط موج دار مشخص شده‌اند، مکانیسم لولای سخت افزاری تلفن را نشان می‌دهند. پیش‌بینی می‌کنیم که این نمایشگر مانند Huawei Mate X و Galaxy Fold توسط یک لایه پلاستیکی محافظت شود. این الگوی اولیه فقط طرح مبهمی از سخت افزار دستگاه را نشان می‌دهد. در کنار چهار حلقه نمادی از محل قرارگیری نصب چهار دوربین، هیچ پورت، دکمه یا جای اسلات روی اسکچ‌ها وجود ندارد.

انتشار الگو‌های جدید گوشی منعطف آینده شیائومی با دوربین چهارگانه + تصاویر

دستگاه‌های منعطف قطعاً تحول صنعت تولید گوشی هستند. ما از تماشای طراحی‌های اولیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده‌اند تفسیر‌های خود را از یک تلفن هوشمند منعطف ارائه می‌دهیم و از این امر خوشنود هستیم، زیرا شاید کمی به طراحی نهایی دستگاه بعدی شیائومی یا هر شرکت دیگر نزدیک شویم. انتظار می‌رود تلفن هوشمند تاشو شیائومی در سه‌ماهه دوم سال آینده طبق گزارش ماه مارس عرضه شود.

انتهای پیام/

طراحی‌های اولیه گوشی منعطف شیائومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار