نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت سردار حاجی محمدزاده را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی درگذشت سردار حاجی محمدزاده، نخستین مسئول دفتر سیاسی سپاه را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت سردار حاجی محمدزاده را تسلیت گفتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی درگذشت سردار سرافراز اسلام مرحوم مغفور حاج ابراهیم حاجی محمدزاده، نخستین مسئول دفتر سیاسی سپاه، حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه "

بیت محترم و معزّز مرحوم ابراهیم حاجی محمدزاده”ره”

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار.

بی گمان وداع با عالم ملک و تشرف به عالم ملکوت بر هر انسانی در مسیر الی الله، مرتبه عروج و تقرّب به حق تعالی است و فراق او به لحاظ انس با دنیا برای نزدیکان سخت و گران می‌باشد، ولی در مقایسه با مصیبت‌های اهل بیت «علیهم السلام» قابل تحمل است و انسان را به مقام رجوع راضیه مرضیه هدایت می‌نماید.

ضایعه درگذشت سردار سرافراز اسلام مرحوم مغفور حاج ابراهیم حاجی محمدزاده «ره» اولین مسئول دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن مرحوم فرهیخته حیات کوتاه، اما پربرکت خویش را وقف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شکل گیری دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ترویج فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی «ص» و اندیشه‌های حضرت امام خمینی «ره» نقش به سزایی را ایفا کرد.

آن بزرگوار، انسانی وارسته، خوش خلق و پاسدار راستین حریم ولایت بود و با دلی آکنده از عشق به اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» وجلب مغفرت خداوند، جان به جان آفرین تسلیم و در جوار رحمت حق آرمید.

اینجانب ضمن اظهارهمدردی، فقدان این چهره خدوم و بنده مخلص خداوند را به خانواده محترم، بستگان و آحاد همرزمان تسلیت عرض نموده، از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و محشور شدن با شهیدان و صالحین و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزّت و سعادت مسألت می‌نمایم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار