قهرهای ادامه دار سرمربی ایتالیایی استقلال

استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال بار‌ها به خاطر پرداخت نشدن مطالبات خود و بازیکنان قهر کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران این روزها یکی از بهترین وضعیت سال های اخیرش از لحاظ فنی را پشت سر می گذارد و شاگردان آندره آ استراماچونی با کسب هفت برد پیاپی در لیگ‌ برتر و جام حذفی ضمن صعود به رتبه چهارم لیگ به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده اند.

در چنین شرایطی مشکلات مالی و اداری باشگاه بارها سبب اعتراض سرمربی ایتالیایی و شاگردانش شده است. ۱۴ آبان پس از برتری ۵ بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت در هفته دهم استرا و وریا به نشست خبری رفته و گلایه های تندی علیه مدیریت باشگاه مطرح کردند.

قهرهای ادامه دار سرمربی ایتالیایی استقلال

سرمربی آبی پوشان در آن نشست خبری با تهدید مدیران استقلال مدعی شد اگر تا ۲ هفته دیگر این مشکلات رفع نشود ادامه همکاری برای او مقدور نیست. سه روز پس از آن بازی بازیکنان استقلال دست به اعتصاب تمرین زدند تا با این کار آخرین هشدار را به امیرحسین فتحی و همکارانش اعلام کنند. بلافاصله پس از آن اتفاق با تامین منابع بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد تا به صورت موقت صدای اعتراض ها کاهش یابد.

شنبه این هفته هم در یک روز برفی شرایط برگزاری تمرین استقلال در زمین مجموعه ورزشی انقلاب و نفت تهرانسر فراهم نشد که این امر هم سبب دلخوری کادرفنی شد.

در ادامه اتفاق های عجیب تیم فوتبال استقلال، روز چهارشنبه، استراماچونی به دلیل اینکه اعضای کادر تدارکات این تیم کفش های او را از ورزشگاه نفت تهرانسر به مجموعه انقلاب نبرده بودند، قهر کرده و در تمرین تاکتیکی تیمش حاضر نشد.

البته به نظر می رسد استراماچونی از اتفاق های دیگری دلخور بوده و اهمال تدارکات تیم بهانه مناسبی شده تا او بار دیگر ناراحت شده و قهر کند.

قهرهای ادامه دار سرمربی ایتالیایی استقلال

تداوم چالشی که در هفته های اخیر بین مدیران استقلال با مرد منضبط ایتالیایی ایجاد شده، بی شک به این تیم آسیب می زند و مسائل کوچک و بزرگ باید با تعامل بین طرفین حل شود. هرچند استراماچونی از فوتبال حرفه ای وارد ایران شده و تمایل دارد مدیران باشگاه تحت قراردادش کارها را به صورت دقیق پیش ببرند، اما باید او آرام آرام با فضای فوتبال ایران انس بگیرد و بداند با توجه به مشکلاتی که در فوتبال کشورمان وجود وقوع اتفاق های این چنینی محتمل است. به همین دلیل قهر و اعتصاب های گاه و بی گاه او، استقلال را از مسیر اصلی اش خارج می کند.

از طرفی مدیران باشگاه هم باید سوء مدیریت هایی که در هفته های اخیر اتفاق افتاده کاهش دهند و شرایط یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا را به سمت حرفه ای شدن پیش ببرند تا به راحتی گزک دست استرا داده نشود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تاج کبیر....
۰۳:۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
خدا نگزره از فتحی ودارودستش که دارن نابود میکنن استقلال رو
آقای وزیری که پسرتون دوآتیشه لنگیه چه جوری میشه که پرسپولیسی که بدهیاش بیشتره ازاستقلال همه روپرداخت میکنه به بازیکناش پول میده حاظره تمام کمال پول دلال کروات(بودیمیر۱۵۰۰یورویی نه۵۰۰هزاریورویی)روبده تابمونه وکمپ قطر میره و....امااستقلال که صیادمتش رو میفروشه وبدهیشم کمتره پول نداره تا تیام وپاهوسی رو نگه دعره اونم با کیفیتی غیرقابل مقایسه با برناردو وبودیمیر و.....
دروازه بان خارجیشون سالی چندصدهزاردلار میگیره دریق از یه دقیقه بازی
پس هدف شما نابودی استقلاله که با رفتن بیش از ۱۵بازیکنش بازم تونست خودشو جمع کنه وآقاییشو ثابت کنه باهمه ناداوری وناملایمتهایی که بهش شد
اما دیدن نمیشه گفتن کاری کنن مربی وبازیکناشو دلسرد کنن اونم با ندادن حقی که دست رنج خودشونه نه مث بقیه چاپلوسی وکمک دزدهایی مث رویانیان وزنجانی وهدایتی که عز گلوی مردم گرفتن دادن به بعضیا تا جام اسنپی واسشون بیارن
خداجای حق نشسته وبلأخره رسواتون میکنه
اینو بدونین اسم تاج کبیر واستقلال با قدمت چندهزارساله ایران گره خورده وپاک شدنی نیست
با این کاراتون ورزش ایران رونابود میکنید
اگه دنبال افتخار هستین اجازه بدین تیمها درفضای سالم وجوانمردانه رقابت کنن اونوقت همین استقلال هرسال قهرمان آسیا میشه افتخاری که با اون سالیانه ایران وایرانی داره فخر میفروشه....
Iran (Islamic Republic of)
حانیه جعفری
۱۴:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
با این قهر کردن هم روحیه استقلال ضعیف میشه هم تیم ضعف میکنه
آقای استراما دست از لج بازیاش باید برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
نمی خوان استقلال پیشرفت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
لطفاً از استقلال بكش بيرون، پرسپوليس هم هست بخدا يكمى هم اونو بكن
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۱۳:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
انقد بی نظمی کنید تا سرمربی موجب پیشرفته استقلال بزاره بره اقایون مسئول ،بار اولتون که نیست..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
کل فوتبال جمع کنید ، این همه هزینه رو بین مردم فقیر تقسیم کنید ، فوتبال ورزش هست ولی تبدیلش کردن به بنگاه درآمدزایی
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۰:۲۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
مرسی که هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
متاسفم برا مدیریت استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
امیدوارم تو این شرایط مزخرف حداقل تیممون اوضاعش درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
مارتیم
۰۹:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
استرا جوون، تو قهر کردنت هم قشنگه، چه برسه به بردهای پیاپی و پرگلی که هدیه میدی، مثل بعضی ها با یه گل شانسی فوتبال بازی نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
Saber
۰۸:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
این فتحی باید زود از استقلال بره بیرون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
آقا دستمزد این استراماچونی رو بدین دیگه. ایشون بودن که استقلال رو به این قدرت رسوندن. بازیکنای استقلال هم چیزی کم نذاشتن دستمزد اینارم بدین
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۰:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
از این مربی منظم وبابرنامه وجذاب وخوش استیل باید حمایت بشه که حاشیه ها جای متن رو نگیره وتیم همچنان جذاب وتماشایی بازی کنه والبته همراه باکسب نتایج خوب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
فتحی جان مادرت برو
یکم غیرت از خودت نشون بده فقط برو
عجب گرفتار شدیم از دست این بشر
آخرین اخبار