کارشناس مسائل غرب آسیا:

شاید «محمد الصفدی» بتواند در آینده نزدیک وضعیت اقتصادی لبنان را بهبود ببخشد

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: مشکل مردم لبنان تنها سیاسی نیست و آن‌ها در خصوص مسائل اقتصادی و رفاهی دغدغه‌های زیادی دارند و با توجه به تجربه‌ای که الصفدی در امور اقتصادی دارد شاید بتواند در آینده نزدیک وضعیت اقتصادی لبنان را بهبود بخشد.

شاید «محمد الصفدی» بتواند در آینده نزدیک وضعیت اقتصادی لبنان را بهبود ببخشدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن هانی‌زاده، با اشاره به آخرین وضعیت سیاسی لبنان گفت: انتخاب محمد الصفدی به عنوان نخست وزیر لبنان یک گزینه از روی اجبار بود و میشل عون ناچار به انتخاب او شد.

وی ادامه داد: انتخاب الصفدی به عنوان نخست وزیر از این رو صورت گرفت که او مورد قبول طیف‌های مختلف سیاسی در لبنان است اگر چه گروه ۱۴ مارس روی سعد الحریری اتفاق نظر و نسبت به انتخاب الصفدی ملاحظاتی دارند و انتخاب او زیاد باب میل‌شان نیست به هر حال همه طیف‌های سیاسی در لبنان به این نتیجه رسیدند که محمدالصفدی را به عنوان نخست‌وزیر انتخاب کنند.

هانی‌زاده یادآور شد: میشل عون بین فواد سینیوره و محمد الصفدی ناچار شد، الصفدی را انتخاب کند، زیرا فواد یکی از شخصیت‌های جنجالی لبنان و مخالف حزب‌الله است و انتخاب سنیوره می‌توانست چالش‌های بیشتری را در این کشور ایجاد کند.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: باید فرصت بیشتری به محمدالصفی داده شود تا برنامه‌های مختلف سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی خود را اعلام کند، زیرا مشکل مردم لبنان تنها سیاسی نیست و آن‌ها در خصوص مسائل اقتصادی و رفاهی دغدغه‌های زیادی دارند و با توجه به تجربه‌ای که الصفدی در امور اقتصادی دارد شاید بتواند در آینده نزدیک وضعیت اقتصادی لبنان را بهبود بخشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار