معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

با برترین مدل‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از ۲ میلیون تومان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹، زمان آن رسیده تا نگاهی به برترین تلفن‌های هوشمند سال در بخش‌های مختلف داشته باشیم. در سال ۲۰۱۹ شرکت‌های سامسونگ، هوآوی و سامسونگ مانند گذشته بیشترین درصد تولید و فروش در کل بازار‌های جهانی را در اختیار داشتند، البته هنوز یک ماه از سال باقی مانده و این روند ادامه دارد. تقریبا تمامی مدل‌های مطرح معرفی شده در سال ۲۰۱۹ دارای حاشیه باریک و صفحه نمایش بالا ۶ اینچ بودند، در اکثر مدل‌ها دوربین سلفی درون ناچ قطره‌ای شکل یا حفره جای داده شده و مدل دارای حاشیه بسیار کم و معدود تولید شد. از فناوری‌هایی که در سال جاری در اکثر مدل‌های بازار دیده می‌شود، دوربین چندگانه و حسگراثر انگشت است که البته در برخی مدل‌های ارزان قیمت دیده نمی‌شود. ارائه فناوری اینترنت 5G و تلفن هوشمند تاشو، مهم‌ترین اتفاق در سال ۲۰۱۹ بود که البته تنها مختص مدل‌های بالا‌رده و گران قیمت بود و شرکت‌های مختلف این قول را دادند که این فناوری را در سال آینده به مدل‌های پایین‌رده نیز بیاورند. به این ترتیب اتفاق خاصی در بازار مدل‌های پایین‌رده رخ نداد و مدل‌ها مانند سال گذشته با کیفیت متوسط و بعضا ویژگی‌های جذاب و جدید، معرفی و عرضه شدند.

بزرگ‌ترین تفاوت مدل‌های پایین‌رده سال ۲۰۱۹ با سال ۲۰۱۸ در کیفیت بالا صفحه نمایش و بریدگی دوربین سلفی بود، ویژگی‌هایی که در مدل‌های پایین‌رده سال ۲۰۱۸ دیده نمی‌شد. برند‌هایی مانند هوآوی و آنر در سال جاری مدل‌های بسیار خوب و باکیفیتی را به بازار پایین‌رده وارد کردند که این مورد به فروش شرکت هوآوی کمک فراوانی کرد. شرکت سامسونگ نیز با چند مدل پایین‌رده توانست خودی در بازار نشان دهد و شرکت شیائومی نیز مدل‌های بسیار خوبی را معرفی کرد. با این تفاسیر در حالی که تنها یک ماه به پایان سال مانده و تقریبا مدل پایین‌رده دیگری معرفی و عرضه نخواهد شد، قصد داریم تا نگاهی به برترین مدل‌های پایین‌رده سال ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از ۲ میلیون تومان بیندازیم. مدل‌هایی که در سطح خود بهترین مشخصات سخت افزاری را ارائه می‌دهند و فروش بالایی نیز داشتند. با ما همراه باشید:

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

برند: آنر

مدل: 8C

آنر 8C یکی از بهترین‌مدل‌های میان‌رده سال است که با قیمت یک پایین‌رده به فروش می‌رسد، البته این مدل در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، اما در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد. این مدل تمامی ویژگی‌های یک میان‌رده با کیفیت را در خود جای داده و یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌های سال است. آنر 8C از پردازنده باکیفیت اسنپدراگون ۸ هسته‌ای ۶۳۲ بهره می‌برد که در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم، مناسب استفاده معمولی، گذشت و گذار در وب و شبکه‌های اجتماعی است. بازی‌های سبک و معمولی نیز در این گوشی به خوبی اجرا می‌شود. آنر 8C طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد و بدنه فلزی آن علاوه‌بر استحکام بالا، حس داشتن یک گوشی بالارده را برای خریداران تداعی می‌کند. این مدل مجهز به یک حسگراثر انگشت فیزیکی است که در پشت گوشی جای گرفته، در کنار آن نیز دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که در حد یک مدل میان‌رده تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند. یکی از نقات قوت برجسته آنر 8C باتری ۴ هزار میلی‌آمپری آن است که عمر بالایی دارد و در مدل‌هایی با این قیمت به ندرت یافت می‌شود.

آنر 8C در مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت حدود یک میلیون و ۷۰۰ تا یک میلیون ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

برند: سامسونگ

مدل: گلکسی M10

سری M سامسونگ، جدیدترین خانواده تلفن‌های هوشمند این شرکت است که در سال ۲۰۱۹ به جای سری J به بازار آمدند. سری M سامسونگ از مدل‌های میان‌رده با کیفیتی تشکیل شده که با قیمتی اقتصادی عرضه شدند تا به افزایش فروش سامسونگ در بازار میان‌رده کمک کنند. مدل گلکسی M10 ارزان‌ترین عضو سری M است که با مشخصاتی همچون پردازنده اکسینوس ۷۸۷۰، حافظه رم ۳ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و باتری ۳ هزار و ۴۰۰ میلی‌آمپری عرضه شده است. این مدل نیز برای استفاده روزانه قدرت کافی دارد، اما نباید از آن توقع اجرای برنامه‌ها یا بازی‌های سنگین را داشت. سامسونگ در مدل گلکسی M10 بیش از هرچیزی بر روی کیفیت عکاسی تمرکز کرده است، دوربین دوگانه این مدل با دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض و ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض، تصاویر بسیار باکیفیتی را ثبت می‌کند و قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم برثانیه را نیز دارد. دوربین سلفی این مدل دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی است و قابلیت قفل تشخیص چهره را نیز دارد. گلکسی M10 با اندروید ۸.۱ عرضه شده، اما به اندروید ۹ بروزرسانی می‌شود.

سامسونگ M10 در مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت حدود یک میلیون و ۷۰۰ تا یک میلیون ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

برند: هوآوی

مدل: Y5

هوآوی Y5 ارزان‌ترین مدل این گزارش ما است، این گوشی امکانات ابتدایی و مطلوبی دارد و قطعا نباید انتظار خیلی زیادی از آن داشت. صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی IPS به همراه بریدگی قطره‌ای شکل، ظاهر این گوشی را به مدل‌های امروزی شبیه کرده، اما در بخش سخت افزار با ۲ گیگابایت حافظه رم و پردازنده مدیاتک MT۶۷۶۱ تنها می‌توان از چند برنامه سبک استفاده کرد. این مدل همچنین به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. Y5 در سطح قیمتی خود یکی از بهترین‌های بازار است و می‌تواند خریداران را راضی نگه‌دارد.

هوآوی Y5 در مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت حدود یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

برند: سامسونگ

مدل: گلکسی A10s

معرفی مدل‌های جدید سری گلکسی A تا حد زیادی وضعیت سامسونگ در بازار مدل‌های میان‌رده را بهبود داد. سری گلکسی A دارای بیش از ۱۰ مدل مختلف است که هرکدام ویژگی‌ها و امکانات مختلفی دارند و در بازه قیمتی متفاوت نیز به روش می‌رسند. اما ارزان‌ترین مدل‌های این سری می‌توان به گلکسی A10 اشاره کرد که ویژگی‌های خاصی ندارد و یک تلفن هوشمند ساده است، اما مدل گلکسی A10s یک نسخه بروزرسانی شده از گلکسی A10 است که تقریبا با همان قیمت در بازار موجود است. پنج تفاوت این دومدل به حسگر اثرانگشت و دوربین دوگانه مدل A10s برمی‌گردد که در مدل A10 دیده نمی‌شود، همچنین سامسونگ در گلکسی A10s نیز از پردازنده چینی مدیاتک MT۶۷۶۲ استفاده کرده، در حالی که A10 دارای پردازنده اکسینیوس ۷۸۸۴ است و باتری مدل A10s نیز ظرفیت بیشتری دارد و دوربین سلفی آن نیز بهتر است. اما دیگر ویژگی‌های این دو مدل مانند نمایشگر ۶.۲ اینچی ، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه اصلی، یکسان است.

سامسونگ A10s در مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت حدود یک میلیون و ۷۰۰ تا یک میلیون ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان


برند: هوآوی

مدل: Y6 Prime

اگر امکانات هوآوی Y5 مناسب شما نیست، می‌توانید Y6 Prime را انتخاب کنید. این مدل از نظر ظاهر و مشخصات، شباهت زیادی به Y5 دارد، اما برخی ویژگی‌های آن پیشرفته‌تر است. به عنوان مثال در این مدل حسگراثر انگشت به صورت فیزیکی در پشت دستگاه وجود دارد که سرعت و دقت خواندن اثر انگشت آن بالا است. این مورد در هوآوی Y5 یا دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان‌تر دیده نمی‌شود. همچنین کیفیت دوربین سلفی Y6 Prime نیز ۸ مگاپیکسل است و نمایشگر آن بزرگ‌تر است. Y6 پرایم از ارزان‌ترین مدل‌هایی است که به اندروید ۹ مجهز شده و احتملا بروزرسانی اندروید ۱۰ نیز برای آن منتشر خواهد شد. دیگر مشخصات این مدل با هوآوی Y5 برابر است.

هوآوی Y6 Prime در مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت حدود یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

برند: نوکیا

مدل: ۳.۲

برند نوکیا پس از سال‌ها دوری از سطح اول بازار تلفن هوشمند، در تلاش است تا به جایگاه گذشته خود بازگردد، همکاری نوکیا با شرکت HMD در سال‌های اخیر منفعت زیادی برای هر دو طرف داشته و حالا برند نوکیا را به یکی از شرکت‌های در حال رشد و پیشرفت تبدیل کرده است. نوکیا برای توسعه کار خود خیلی به سراغ تولید مدل‌های بالارده و گران قیمت نرفته و به دنبال آن است که در ابتدا پای خود را در بازار میان‌رده محکم کند، از این رو مدل‌های میان‌رده این شرکت از نظر کیفیت و قیمت در سطح خوبی قرار دارد و گزینه مناسبی برای خریداران است. یکی از همین مدل‌ها نوکیا ۳.۲ است که امکانات خیلی خوبی را در خود جای داده، این مدل به حسگر اثر انگشت مجهز است و از پردازنده اسنپدراگون ۴۲۹ بهره می‌برد. نمایشگر ۶.۲ اینچی IPS این مدل میزبان یک بریدگی برای دوربین سلفی است که نمای زیبایی به گوشی داده، همچنین بدنه پلاستیکی و سبک نوکیا ۳.۲ برای یک مدل میان‌رده بسیار مطلوب و خوش‌دست است. ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه و ۴ هزار میلی‌آمپر ظرفیت باتری از دیگر مشخصات قابل توجه این مدل هستند.

نوکیا ۳.۲ در مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت حدود یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

برند: جی‌ال‌ایکس

مدل: پارس ۱

در کنار تمامی برند‌های بازار، شرکت ایرانی جی‌ال‌ایکس نیز میان‌رده‌های خوبی را برای فروش گذاشته که در بازه قیمیتی کمتر از دو ملیون تومان به مدل پارس ۱ اشاره کرد. جی‌ال‌ایکس در این مدل از پردازنده مدیاتک MT۶۷۳۹ با هسته چهارگانه استفاده کرده، این تراشه در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم پاسخگوی نیاز عادی روزانه کاربران است. پارس ۱ دارای نمایشگر ۶ اینچی بدون بریدگی برای دوربین سلفی است و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی درون حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته، در عقب این مدل دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسل در کنار حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. باتری این مدل دارای ظرفیت بالا ۶ هزار ۴۰۰ میلی‌آمپر است که زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد. اندروید ۸.۱، درگاه USB ۲.۰ و جک ۳.۵ هدفون از دیگر امکانات این مدل هستند.

جی‌ال‌ایکس پارس ۱ در مدل ۱۶ گیگابایتی با قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیدا
۰۰:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
گوشی ۱۰ تومانی برای من بیارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام خیلی بد است
Iran (Islamic Republic of)
شعیب
۱۸:۲۴ ۲۶ دی ۱۳۹۹
بهترین کوشی
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد کارگر
۰۱:۱۶ ۰۲ دی ۱۳۹۹
میخوام بخرم چطوری باید بگیرم لطفان راهنمایی کنین
Singapore
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام ب چه شماره ای واسی خرید تماس بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۱:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
سلام ب چه شماره ای باید واسه خریدتماس گرفته بشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
این چجوری سفارش بدم
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
سلام من میخوام این گوشی هاروسفارش بدم چجوری بایدسفارش بدم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
سلام من میخوام این گوشی هاروسفارش بدم چجوری بایدسفارش بدم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
Netherlands
نجیب رستمی
۰۸:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
محبی
۲۲:۱۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اینا که قیمت الان نی
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۸:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام من می‌خوام انر بخرم هنگ نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
کاکا رضا شیرانی
۰۴:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
میخواهیم یک گوشی 1200000هزارتومان باحافطه64 که فایل فیلم بازکند برای دانلود فیلم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۹
سلام میخواستم بدونم گوشیa10sگوشیه خوبیه قطعاتش پیدامیشه یا نه لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
Farid
۱۳:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
من میخوان شیائومی می سی سی ۹ پرو بخرم مشکلی نداره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۲:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام
من میخام از این گوشی ها سفارش بدم چطور باید سفارش بدم میشه بگید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام.خسته نباشید.من ۱۶سالمه قصد دارم گوشی بخرم کسی میتونه بگه در رنج قیمت یک تا دومیلیون و پانصد بخرم لطفا کمکم کنید چون از یه سری چیز های گوشی سر درنمیارم.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من میخوام سامسنونگ ۲ملیونی بخرم لطفاراهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
elham
۰۲:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من میخوام گوشی سامسونگ بخرم چ مدلش از همه نظر بهترع ؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صوباتی
۱۷:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نوت۱۰ پلاس یا اس ۱۰ پلاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بهترین گوشی های سامسونگ که سری نوت و اس بیست اولترا هست ولی شما باید مشخص کنید در چه رنج قیمت میخواهید
Iran (Islamic Republic of)
elham
۰۲:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من میخوام گوشی سامسونگ بخرم اما نمیدونم کدوم مدلش از همه نظر بهتره . اگ کسی میدونه با اطلاعات دقیق بم بگه ؟؟ من 15 سالمه زیاد از گوشی سردرنمیارم :(
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۷:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام برای خرید گوشی سامسونگ باید بهتون بگم
قطعاتش درایران پیدا نمیشه و به محضی که یک گوشه اش خراب شه دیگه به دردتون نمیخوره پس من به شما پیشنهاد میدم که مدل هایlenova شیائومی و
Honor رو در لیست خودتون قرار بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من 14 سالمه بنظر من فعلا نخر خیلی گرونه

a20 ی میلیون و هفصد بود الان س سیصده
Iran (Islamic Republic of)
دانش
۱۹:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
گوشی a10sگوشی خیلی خوبی من دارم چند هفته استفاده میکنم گوشی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوستان. من میخواستم بدونم تجربه شما از y5 2019 چگونه بوده. ایا این گوشی خوبی هست. راضی هستید و از 32 گیگ چند گیگ رو در واقیعت داره . ممنون میشم پاسخ بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
این گوشی سامسونگ چنده می خام از دوملیون تا یک ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
گوشی در اندازه 6 اینچ در رنج قیمتی که میخواین وجود داره honor nokiya شیائومی و ......
Germany
Ehsanvevo
۰۰:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقا چرا همه میگن سامسونگ تا حالا پرسیدین؟؟؟پردازنده ی سامسونگ اگزینوس هست اکثرا که یکی از بهتریناس حالا بعد بیونیک اپل و سری اسپندراگون اکثرا داغ میکنن به جز در مدل های بالا که خوراک شیاعومی و آنر هست حالا مدیا تک که کلا آشغاله من گوشیم هوآوی وای۵ هست مادرم A10داره اصلا A10 با اختلاف با کیفیت تر هست و سریA بهترین سری سامسونگه بی شک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوستان می خوام موبایل a20s
بخرم خوبه یا نه من پولم تا ۲ و نیم میلیون میرسه اگه کسی تا این قیمت گوشی خوب سراغ داشت بگه
Iran (Islamic Republic of)
الهه ناز
۱۸:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام ببخشید من تازه میخوام برای اولین بار یک گوشی خوب و با قیمت مناسب بخرم میشه لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ردیمی نت ۸ یکی به من بگه چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۱۵:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
قیمتش الان ۳۲۰۰ هست
Iran (Islamic Republic of)
راهنما
۱۵:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام دوست عزیز قیمت الان ردمی نوت 8 حدودن الان
3800 هستش
Iran (Islamic Republic of)
hani
۱۴:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام بین ردمی ۸ و ردمی a۸ و ردمی ۷و سامسونگ a10s کدوم بهتره بخصوص لوازم جانبی و هندزفری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
شک نکن شیائومی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
لبتیخ
۱۶:۲۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
سامسمنگ افتضاح جونم اپل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
چرا خبری از شیائومی ها نیست؟ با قیمت زیر ۲ میلیون بهترین گزینه هارو داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
نمی خریم
Iran (Islamic Republic of)
طبقه متوسط
۲۱:۰۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
زیر یک تومان کجاست. توان خرید بیشتر ندارم فکر میکنم طبقه متوسطم هر چند با این درآمدم زیر خط فقرم. میشه گوشی خرید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه جا خوندم برای این افراد گوشی با قیمت فقط 14 ههزارتومان ارائه میگردد البته 750 هزارتومن هم وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
هواوی y5 و y6 (اگه اشتباه نکنم جفتشون رمشون 2 گیگ هست، رو کنار گوشی های با رم 3 گذاشتین؟! وقتی وقتی M10 و A10s گذاشتین ، از هواوی هم رم 3 مثل y7-2019 رو باید میذاشتین.
سامسونگ توی اون رنج قیمت نوکیا و هواوی که گذاشتین، فقط A10 داره. که رمش 2 گیگه.
بنظرم لیستتون یه تحقیق سرسری بوده.
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
هواوی y5وy6چه جوریه لطفا اگرباهاش کارکردی بهم بگو
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۹:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من خودم galaxy a10 دارم و واقعا ازش راضیم.نسبت به قیمتش فوق العاده عمل میکنه.به نظرم از m10 هم بهتره‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
داداش جفتش خوبه ولی میگن m10 بهتره . کلا سامسونگ حرف نداره عالیه
Iran (Islamic Republic of)
کاف
۱۸:۳۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
فقط و فقط سامسونگ!حداقل مطمئنم اگه چیزی بشه به راحتی تو هر شهری میتونم درستش کنم؛)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اصلا اینطور نیس همه برندا الان لوازم جانبیشون پره تو بازار
البته بجز گوشی هایی که تو ایران کم هستند مثله اپو و ویوو و موتورولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
اخرنمی خواستن چراگرفتی ازبندگوشی سامسونگ می گویم که حال گجاست سامسونگ۱۳۸۶/۹/۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من با 3.2 نوکیا کار کردم . رابط کاربری با تاچ تأخیر داره و سرعت عملکردش خیلی پایینه .
درضمن باید اسنپدراگون بالا انتخاب کرد تا اندروید ۱۰ رو ساپورت کنه . بقیه برند خبر ندارم نظر نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
نوکیا 3.2 به سبب اندروید خام بودنش از اکثر گوشی های بازار سریع تر عمل میکنه اندروید 10 هم اگه اشتباه نکنم قراره بیاد شایدم نیاد ولی با توجه به قیمتش گوشی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
من هم دارم ،سرعت ک و.کندی های اعصاب خورد کنی دارد .(مدل های بالاتررانمی دانم).اما خوش دست وسبک است .راضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا بهرامی نژاد
۱۶:۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
واقعا دلیل هجمه به glx چیه ؟ مردم با یه پیش زمینه ی ذهنی نسبت به تولیدای بی کیفیت دیگه ، این مسئله رو به همه ی کالاهای ایرانی تعمیم میدن. قرار نیست که یدفعه گوشی ۲۰ میلیونی بسازه بعدش بیاد با سامسونگ توی کل دنیا رقابت کنه !!! اگه هم مونتاژ باشه ( که من نظری ندارم ) به هر حال بعضیا دلشون میخواد حمایت کنن تا کم کم پیشرفت کنه . الآن هم گوشی شاهین ۲ که داره جدید میاد نسبت به گوشی های قبلیش خیلی پیشرفت داشته ( حتی اگه مونتاژ باشه ) . انشاالله که بتونه چند سال دیگه خودش بسازه . من هم فعلا چون بودجه ی کافی ندارم نمیتونم ریسک کنم glx بخرم چون اگه خراب بشه متاسفانه توی کل کشور زیاد پررنگ نیستن که بتونم اگه یه وقت خراب شد درستش کنم . اما بازم نمیام جی ال ایکسو بکوبم که اینجوریه و اونجوریه. بهتره این همه حمایتی که از دیگر برندها می کردیم حداقل ۱۰ درصدشو ، اون هم فقط لفظی برای تولیدات ملی انجام میدادیم.
یه کم دقت کنین متوجه میشین چی میگم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
Glxدوستداری؟ سس بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
لطفا خودتون بیشتر دقت کنین تو اظهار نظر و نوشتن!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
جدید ترین گوشیشون که شاهین 2 میشه که انقد پزشو دادن هم وقعا مذخرفه اگه کی 2900 میده برا جی ال ایکس وقتی تو این رنج این همه انتخاب هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز دلیل این هجمه پشتیبانی ضعیف این شرکته. من خودم یه گوشی جی ال ایکس خریدم که بعد از یک سال نیم باطریش خراب شد بردم نمایندگی هزینه تعویض باطری رو گرفت ولی باطری رو تعویض نکرده بود و به هیچ عنوان هم قبول نکردن که این کار روکردن خوب معلومه که من با این تجربه دیگه محاله ازین شرکت خرید کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
آقای عزیز اگه مشکل شما خراب شدن باطریه ؛ شما نزدیکه دوساله مدام استفاده کردی معلوم هم نیست چطوری ازش کار کشیدی. این دلیل نمیشه ولی اگه بردی نمایندگی گفتن تعویض میکنیم ولی تعویض نکردند حق باشماست/
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۱۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
شما که فقط لفظی حمایت میکنی باید این‌هم در نظربگیری که تولیدات ملی درحال رشد حداقل در کشور خودشون ارزونتر هستند.مثلا شرکتهایی مثل سامسونگ و هواوی اول محصولاتشونو با قیمت کم و کیفیت بالا به هموطنهای خودشون فروختن ازمون و خطا کردن تا به غولهای بزرگی تبدیل شدن.هرچند امروز دیگه مونتاژ کاری بد نیست و همونطور که همگی میدونیم خیلی از غولهای فناوری از قطعات چینی یا قطعات همدیگه استفاده میکنند.ولی مسأله اینجاست که یک برند نوپا داخلی داره گوشی با مشخصات سه سال پیش رو گرونتر از گوشی برند همرده خودش میفروشه توقع حمایت هم داره.خیلی شرکتهای کوچیک داخلی هستند که موبایل و تبلتهای با کیفیت میسازن ولی به اسم چینی میفروشن و هیچ حمایتی از هیچکجا نمیشن. برخلاف جی ال ایکس که سالها معاف از مالیات فعالیت کرده و وامهای کلان گرفته و تابحال هیچ گلی به سر تولید ملی نزده.
Iran (Islamic Republic of)
محمدیاسین
۱۶:۳۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
متعجبم که وای جی سیی برند جی ال ایکس رو بین برند های گوشی میاره !!!!
شاید در راستای حمایت از کالای ایرانی باشه اما بدونین دقیقا ضد کالای ایرانیه چوووووون این شرکت شاهین یک رو با شش ماه تاخیر به خریدارانشون ک در واقع پیش خرید کرده بودن تحویل داد و این گوشی ک جدیدترین نسخه ی تولیدی این شرکته مشکل نرم افزاری داره سایتش هم اعلام کرد که رفع میشه و هیچ وقت نشد .... گفتن فلش کنین فلان کنین اما هیچ تاثیری نداره ضمانت هم نکردن و . . .

یک میلیون و دویصد تومان من که حیف و میل شد اونم سر اشتباهم در حمایت از کالای ایرانی...

اگر واقعااااا میخوایید از کالای ایرانی حمایت کنین منتشر کنین این پیامو تا مردم بفهمن داستان چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
من هم پارس خریدم و هم شاهین؛ متاسفانه پارس خوب در نیومد ولی از شاهین خیلی راضی هستم . سری اولی بود که خریدم و تا این تاریخ برام مشکلی ایجاد نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
گوشی فقط ایفون چهارساله دارم آخ نگفته 8پلاسه هرکی ایفون بگیره دستش مطمئنم با هیچ گوشی دیگه ای نمیتونه کار کنه ادمین درج کن ایفون دارها لایک کنن
Iran (Islamic Republic of)
AlirezAヅk2
۱۵:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اندروید ۹ گوشیه Y6prime داره من که گوشیمY7prime نداره؟کسی هست که سر در بیاره بهم بگه نکنه واس گوشی دیگه نمیاد باس از سایت دانلود کرد اندرویدو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آقا اینترنت وصل کنید بابا بخدا پدرمون در اومد از بس گوشی ها رو چک کردیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا K2
۱۴:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اونوقت یه سوال پیش میاد هواوی Y6 Prime 2019 اندرویدش ۹ ولی من که یه مدل بالاترشو دارم Y7 Prime 2019 که قابلیایه زیادی هم داره اندرویدش هنوز ۸.۱ چجوریه نکنه اندروید دیگه تو گوشی نمیاد باس از سایتای معتبر دانلود کرد؟کسی هست سر در بیاره لطفا بگین ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ربطی به قدیم جدید بودنش نداره اگه ساپورت می کرد تا الان اومده بود براش ولی عجیبه ساپورت نکرده ممکنه رام نصبی باشه وامدیت نیاد براش درمورو دانلود از سایتم چیزی نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
باید بروزرسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببخشید من یک گوشی در ابعاد 6 اینچ با قیمت 2 ملیون تا 2 ملیون و خورده میخواستم میشه راهنماییم کنید اخه من نمی دونم باید چطور بهترین مارک در این رنج توانم انتخاب کنم میشه راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۱۴:۳۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
متاسفم برا جی ال ایکس که ایرانییه که هم قیمت رده های خودشه ولی کیفیتش یک سوم گوشی های پایین رده ی سامسونگ و هواوی و.....فقط گرونه
Germany
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تو این قطعی نت فقط کاسیب دو صفر بهترین گوشیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سایت mobile.ir رو باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
Sasan
۱۴:۲۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
شما اصن گرونتربن برند موبایل و رایگان بدین به ملت . وقتی نت نباشه به چه دردمون میخوره . فرقی با نوکیا ساده نداره دیگه
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۴:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
عجیبه چیزی از شیائومی نمیگین چون تو این رنج قیمت مبایل های بی رقیبی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
واقعا بی رقیب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من اينترنت ميخام ....
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۴:۰۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آغااااا اینا رو ول کنین. چرا نت وصل نمیشه؟؟؟؟؟؟ پوکیدیم
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۳:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
گوشی شائومی Redmi 7 نگفتین هم قیمت آنر ۸c ولی تو بازارهای جهانی نمره خیلی بالاتر آنر گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تو رنج 2 تومن نوت 6 پرو از همه گوشیای تو لیست خیلی خیلی بهتره عجیبه که هیچ اسمی ازش نیاوردن
شاید گرون تر از 2 تومن بوده یکم ولی حداکثر 2300 ایناس
ردمی 7 هم عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ابهری
۱۳:۰۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سامسونگ و هواوی مورد اعتماد هستند قطعاتشم بهتر پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
یکی از بیخود ترین مقالات.... تمامی گوشی هایی این رنج رو اشاره کرده.... عزیزم زیر دو تومن، اسمش پایین ردست نه میان رده ، که تو متن بارها اشاره کردید میان رده
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۱۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
داداش آنر 8 سی کلیپ مقایسه اش با آ 30 سامسونگ هست میتونی ببینی که تو تست سرعت آنر از a30 سریع تره، آنر 8 سی رو میشه میانرده حساب کرد بقیه رو نمیدونم :-)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آنر 8 سی از هر نظر پایین تر از A30
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بهترین برند و بهترین قیمت الان فقط شیاومی و هواوی هست
هم کیفیت عالی هم قدرت بالا هم از همه مهمتر قیمت پایینتر
درضمن کسانی که میگن سامسونگ تاحالا گوشیهای دیگرو دستشون نگرفتن من همرو دارم و دارم منطقی نظر میدم
سامسونگ فقط مدل اس ۱۰ پلاس و نات ۱۰ پلاس عالی هستند که قیمتش فضایی هست اگه پول داری نوش جونت مگرنه برو سمت هواوی و شیاومی
نه بخاطر پولش بخاطر کیفیت و قدرتش که با نیمی از قیمت به همون اندازه و بلکه قدرتمند تر از سامسونگ میتونید بخرید سامسونگ هم مثل اپل فقط برندهست و درضمن سامسونگ یکی از پر ایرادترین گوشیهای جهان رو میزنه که با یک s جلوش ایرادای قبلیشو یکم پشت گوش میندازه
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ferferi :)
۱۴:۳۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
کاملا با نظر شما موافق هستم. من قبلا همش سونی داشتم. یک بارم سامسونگ آ پنجاه خریدم ولی اصلا راضی نبودم ازش و از نظر کیفیت با هوآوی اصلا قابل مقایسه نیست فقط پول برندشو داره میگیره و اینکه سرعتش از گوشی y9هوآوی که گرفتم الان پایین تر بود. نه تنها خودم بلکه دوستامم راضی نبودن و سریع ازش خسته شدن. من روی هیچ برند خاصی تعصب ندارم اما پیشنهاد میکنم کسایی که میخوان گوشی بخرن برن َسمت شائومی و هوآوی. اینا هم بر اساس تجربیاتی که دارم گفتم. البته خیلیا کار سنگین انجام نمیدن با گوشیاشون و بهمین دلیل راضی هستن از سامسونگ وگرنه که اگه بخوان برنامه زیاد بریزن روش یا اینکه اطلاعات زیادی روی گوشی داشته باشن بعد مدتی هنگ میکنه و کیفیت خوبی هم نداره و بنده هم فقط سری نوتش رو قبول دارم.
Iran (Islamic Republic of)
zr76
۱۸:۱۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من هواوی خربدم بسی راضیم!! واقعا قدرت منده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من سامسونگ آ۲۰ دارم ۲۳۰۰ فوق العادست. پابجی رو راحت میاره، دوربینشم خیلی خوبه منم یه عالمه اپ دارم سرعتش اصلا کم نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
راحت اوردن پابجی که همه میارن
اصل گرافیک و فریم ریته که ا20 چندان قوی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
حسگر اثر انگشت دیگه چقد خز شده که GLX هم داره!

((ادمین جون خودت این نظرو منتشر کن توروخدا))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
میگن اینترنت تایکماه دیگه هم وصل تمیشه آیاصحت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آره داداش. اصلا تا عید وصل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اخ ک چقدر ب جا گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
خدایا شکرت .
فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
وصل شده :/
Iran (Islamic Republic of)
XyZ
۱۱:۰۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سلام. لطفا از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنید .
Iran (Islamic Republic of)
Hamed
۱۱:۰۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بنظرم فقط سامسونگ قابل اعتماد و بهتره! چون هم اگه مشکلی برای گوشی پیش بیاد قطعه هاش راحت تر پیدا میشه(چون برند پرفروش و معروفیه) هم نمیاد یه گوشی چرت بسازه چون برای خودش گرون تموم میشه و مشتری دیگه سمتش نمیره،بنظرم این گوشی های ارزون رو میده بیرون که بیشتر با سامسونگ آشنا بشن مردم و برن سمت گوشی های پرچم دارش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اتفاقا گوشی هواوی خیلی بهتر و ارزونتر تعمیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
فقط سامسونگ پایین ترین مدلش رو اگ نگا کنید سرعتش فوق العاده است و اصلا خراب نمیشن .هواوی همش هنگ میشه کنده .در طول عمرم هواوی دست نگرفتم فقط سامسونگ
Iran (Islamic Republic of)
sad
۱۵:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بله قطعات سامسونگ درسته همه جا پره اما باید حواستونم جمع کنید ک ماله کارگاه ممد و پسران نباشه و واقعا کیفیتش مثل سامسونگ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ارزون داداش از کجات ارزونو اوردی من با قیمت کمتر یه چیز خیلی خیلی بهتر میخرم
قطعاتم همه برندا اعم از سامسونگ و هواوی و شیائمی تو بازار و نت ریخته
شیائومی حتی از هواوی هم بهتر و خیلی خیلی به صرفه تره
لطفا انقد منعصب نباشید یا حداقل یکم تحقیق کنید
سری آ مذخرف ترین سری سامسونگ با قیمت بالا و مهم تر بدنه پلاستیکی و دوربین و باطری ضعیف در مقابل هم قیمت ها
کیفیت صفحه و پردازنده خوبی داره ولی باز هم اصلا ارزش خرید نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیزی که هواوی نگرفتی دستت تا حالا.یه لطفی کن و حمایت الکی نکن حداقل تا وقتی با جفتشون یا حتی شیائمی که خیلی بهتره کار کرده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
من در مورد شیائومی نظر ندادم چون نداشتم تا حالا !دوستام هواوی دارن البته مدل بالا نه و ناراضی هستن . نمیدونم شاید حق با شما باشه
Iran (Islamic Republic of)
Hamed
۱۱:۰۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بنظرم فقط سامسونگ قابل اعتماد و بهتره! چون هم اگه مشکلی برای گوشی پیش بیاد قطعه هاش راحت تر پیدا میشه(چون برند پرفروش و معروفیه) هم نمیاد یه گوشی چرت بسازه چون برای خودش گرون تموم میشه و مشتری دیگه سمتش نمیره،بنظرم این گوشی های ارزون رو میده بیرون که بیشتر با سامسونگ آشنا بشن مردم و برن سمت گوشی های پرچم دارش!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
این نظر را یبار در مورد جی ال ایکس گذاشتم ولی نمیدونم چرا تایید نشد.پدر بنده بر حسب اعتقادی که به تولید ملی داشت بودجه ای که برای خرید یه گوشی سامسونگ کنار گداشته بود را به خرید جی ال ایکس اختصاص داد.حدودا یک سال کار کرد بعدم خراب شد.دباره از همون گوشی ساده ی قدیمی که داشت استفاده میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۱۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آی حرف دل ماهم گفتی .اصلا نباید جزو گوشی حسابش کرد
Iran (Islamic Republic of)
مه
۱۶:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
از کی تا حالا شلغم قاطی میوه ها شدهGlx اسباب بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۱۰:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تو رو خدا جی ال ایکس رو هیچ وقت مطرح نکنید میبینید نوشته دوربین 13 بعد من نمی دونم معایر فقط اندازه عکسه یا کیفیت توی این جور گوشی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
چرا شیایومی نیست؟ بهترین گوشی های حال حاضر هم از نظر کیفیت و قیمت ماله شیایومیه من 3 سال پیش xiaomi 5a خریدم 500تومان هنوزم کاملا سالم بدون هیچ مشکلی داره کار میکنه بازی های سنگینم کردم تاحالا خیلی کم گیر کرده در حد ماهی یکبار باطریشم الان 1 روز جواب میده با استفاده زیاد. الانم میخواین زیر 2میل بخرین xiaomi 8a یا xiaomi 7 بخرین فک کنم xiaomi 8 ام دورودر 2میله
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۹:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸

در این گزارش مدل‌های کمتر از 2 میلیون تومان که فروش بالایی داشتند و رضایت خریداران از آن‌ها نیز بالا بود اورده شده است. در گزارش بعدی ما که به تلفن‌های هوشمند کمتر از 3 میلیون تومان خواهیم پرداخت، شیائومی نمایندگان بسیاری دارد.

Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
هر ارزانی بی حکمت نیست
شیاموی با جاسوسی بقییه پول گوشی رو در می اورد نصفش که از شما به خاطر خرید میگیره (البته تو ایران بخاطر دلار گرون میشه) و بققیه رو با جاسوسی در میاره به این خاطر سخت افزار قوی ارائه میده دیگه نمیدونم چطور بیشتر از این توضیح بدم!
Iran (Islamic Republic of)
نت
۱۳:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آقای مهدی این اپلیکیشنها هستند که جاسوسی میکنند بعد اپلیکیشن هم روی هر گوشی نصب میشه پس میشه گفت هر مدلی خاصیت جاسوسی داره بعد اگه قرار به جاسوسی باشه گوشیهای آمریکایی جاسوسی میکنند نه چینی . من نمی‌دونم چرا هر چیزی که خوب جواب میده بهش انگ جاسوسی میزنیم .گوشی شیائومی به دلیل ارزان بودن نیروی کار و بهای تمام شده در چین ارزونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
داداش الکی از خودت حرف در میاری چرا؟؟
جاسوسی؟؟
برند ارزون و 5% سود شیائومی و تبلیغ تو برنامه های سیستمی که اونم میشه بست ارزونه
بهترین گوشی های بازار چه پایین رده چه میان رده چه بالا رده شیائومی تو صدره پس تعصبتو کنار بزار.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۸:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تعجب میکنم نوکیا ۲.۲ با رم ۳ و حافظه ۳۲ از همه اینا ارزان تر و ب صرفه تره چرا اونو نذاشتید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۸:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸

از شرکت نوکیا مدل 3.2 را معرفی کردیم که از نظر پردازنده، نمایشگر و ظرفیت باتری، مشخصات به مراتب بهتری از نوکیا 2.2 دارد. این مدل همچنین به حسگراثرانگشت مجهز است، ویژگی که در نوکیا 2.2 دیده نمی‌شود.


رضایت خریداران از مدل نوکیا 3.2 نیز به مراتب بیشتر از نوکیا 2.2 است.

Iran (Islamic Republic of)
سراج
۰۸:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
جی‌الیکس‌ که‌ مونتاژ هست‌‌ سامسونگ‌ ازلحاظ باتری و‌ صفحه‌ وسنسورهاش‌کارش‌حرف‌ نداره‌...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
گوشی های دیگه ای هم از امولد استفاده میکنن که ارزش خرید بسیار بالاتری دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
حالا وقتی اینترنت نباشه این مدل گوشیا چ کاربردی داره؟ همون نوکیا 1100ب درد میخوره والااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ایول گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۱۴:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بی جنبه حالا وصل میشه
Iran (Islamic Republic of)
sad
۱۵:۴۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
شما رو نمیدونم اما ما هفتگی گوشی نمیخریم :/
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۷:۴۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
وقتی ایتترنت نباشه این گوشی های هوشمند استفادشون به شدت کم میشه..من که گوشیم فقط برا اینترنت بود که اگه اینترنت نباشه میرم ی گوشی ساده میگیرم