گام جدید بلومبرگ برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا

نامزد میلیاردر دموکرات آمریکا به منظور رقابت با دونالد ترامپ، یک گام دیگر برای شرکت در انتخابات ریاست‎جمهوری این کشور برداشت.

گام جدید بلومبرگ برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل بلومبرگ، تاجر میلیاردر آمریکایی، با ثبت نام در کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا اقدام دیگری برای ورود به کاخ سفید اتخاذ کرد.

جودیث اینگرام، سخنگوی کمیسیون انتخابات از ثبت نام شهردار ۷۷ ساله سابق نیویورک در کمیته موسوم به "مایک بلومبرگ ۲۰۲۰" خبر داد.

همه نامزد‌ها در صورتی که مایل به جمع آوری کمک‌های مالی یا هزینه بودجه‌های ستاد انتخاباتی بیش از ۵ هزار دلار هستند باید در این کمیسیون ثبت نام کنند، اگر چه ثبت نام به تنهایی مجوز فعالیت‌های یک نامزد انتخاباتی محسوب نمی‌شود.

بلومبرگ با ثبت نام به عنوان نامزد در ایالت‌های آلاباما، ارکانزاس و تگزاس توانسته در هفته‌های اخیر مقدمات درخواست احتمالی برای نامزدی دموکرات‌ها را فراهم کند.

سرمایه ۵۰ میلیارد دلاری وی به این معناست که نامزدی بلومبرگ رقابت فضای باز انتخابات با حضور ۱۷ نامزد دموکرات برای مقابله با دونالد ترامپ در سال آینده را زیر و رو خواهد کرد.

براساس تازه‌ترین نظرسنجی، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در رقابت‌ها از الیزابت وارن و برنی سندرز جلوتر قرار دارد و پیت بوتیگیگ میانه رو در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار