فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان از اجرای ۱۰۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امانتیفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در تشریح برنامه‌های هفته بسیج  گفت: این برنامه‌ها از ۲۹آبان تا ۶آذر به صورت پنج برنامه متمرکز ناحیه ای، ۴۰برنامه در حوزه‌ها و۶۰برنامه به صورت پایگاهی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به شعار چهلمین سال تاسیس ارتش بیست میلیونی «۴۰سال، خدمت، ۴۰سال جهاد و۴۰سال ایثار و شهادت» افزود:امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج روحیه بسیجی وایجاد هسته‌های مقاومت در جامعه هستیم.

به گفته امانتی ، در طول هفته بسیج در این مدت گروه‌های جهادی محله محور نیز علاوه بر خدمات رسانی در برداشت زعفران، در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و رسیدگی به محرومان فعالیت‌هایی را انجام خواهند داد.

 با اشاره به برنامه ریزی برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج در چهل سالگی این نیرو در شهر سرایان وبخش‌های آیسک و سه قلعه افزود:یکی از برنامه‌ها در سال‌جاری حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در پایگاه‌های بسیج وآشنایی با ظرفیت‌های بسبج به منظور مشارکت در ارائه خدمت وبرگزاری میز خدمت است.

وی اضافه کرد: دیدار با امامان جمعه، سرکشی ودیدار با خانواده شهدا، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین و نماز جمعه، نشست بصیرتی با موضوع گفتمان انقلاب وگام دوم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سرایان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با بیان اینکه در شهر سه قلعه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود افزود:نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله بسیج نیز در سرایان برپا خواهد شد.

سرهنگ امانتی از توزیع سبد کالا وتحویل جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت واعزام راهیان نور دانش آموزان دختر در این هفته خبرداد.

انتهای پیام /ط آ

توزیع سبد کالا وتحویل جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.