هواشناسی بوشهر از آرامش نسبی جو و دریا تا اوایل هفته آینده خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی وضعیت جوی و دریایی استان نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا از امروز تا اوایل هفته پیش رو است.

محمدرضا انصاری افزود: در این مدت وزش ملایم باد و غبار محلی در روز و در ابتدای صبح در برخی نقاط وقوع مه از پدیده‌های غالب در استان است.

او ادامه داد: پیش بینی می‌شود در اواسط هفته پیش رو با گذر امواج ناپایدار جو و افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط ( بیشتر بر روی دریا) دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تا پیش از ظهر فردا، جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و  ساعات بعدازظهر تا ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

انصاری ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر عنوان کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۲۱، جزر اول دریا ساعت ۱۱:۰۶، مد دوم دریا ساعت ۱۷:۵۶ و جزر دوم دریا ساعت ۲۳:۵۹ خواهد بود.

او پیش بینی کرد: امروز عسلویه با ۲۴ درجه گرمترین شهر استان باشد و فردا کمترین دما با ۷ درجه سانتیگراد در جم به ثبت برسد.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.