بنیاد شهید البرز، میزبان این هفته میزخدمت مصلی کرج

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در میزخدمت مصلی کرج به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مسئولان ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز باحضور در میزخدمت مصلی کرج به بررسی مشکلات و درخواست مراجعه کنندگان پرداختند.

میز خدمت هر هفته در روزهای جمعه از ساعت ۳۰: ۱۰ تا آغاز خطبه‌ های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) کرج آماده خدمت رسانی است.

رستمی، مدیرکل بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران استان البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران البرز میزبان میزخدمت این هفته مصلی کرج است، گفت: میزخدمت با برقراری ارتباط مستقیم مردم و‌ مسئولان بروکراسی اداری را از بین برده و از مراجعات کاذب جلوگیری می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه گفت: به دلیل مشغله و جلسات متعدد همیشه امکان ملاقات حضوری مراجعه کنندگان با مدیران کل و معاونان وجود ندارد اما میزخدمت این امکان را فراهم می کند.

او افزود: میز‌های خدمت در اداره ی استاتی و تمامی اداره های شهرستانی ما وجود دارد و ارباب رجوعان عزیز با مراجعه به این بخش می توانند در سریع ترین زمان بهترین پاسخ را دریافت کنند.

انتهای پیام/د.خ

میزخدمت مصلی کرج

برچسب ها: میزخدمت ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.