امام جمعه کرج گفت:

رهبری، دلیل مقاومت کشور برابر فشار‌هاست/عهد ملت و رهبری گسستنی نیست

همه می دانند رهبری عامل مقاومت و ‌تقویت پایداری نظام و ‌ملت برابر فشارهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های ابن هفته نماز جمعه کرج گفت: آمریکا و همه ی دنیا می‌دانند که رهبری، عامل مقاومت در برابر فشارهاست و با توانی که دارند جامعه را برابر تحریم ها مقاوم کرده اند.

او افزود: رهبری‌های مقام معظم رهبری مانع از تحقق اهداف شوم، مستکبران، کوردلان و غرب‌زدگان شده و با درایت و رهبری ایشان کشور به دژ محکمی تبدیل شده است.

امام جمعه کرج گفت: علی رغم تلاش‌های آمریکا، معاندان، بازماندگان منحوس رژیم پهلوی برای فراگیری فتنه اخیر و تخریب خط مقاومت، رهبر حکیم انقلاب با چند جمله همه را بیدار کرده و جلوی ضرر را گرفتند.

او افزود: دشمنان می خواهند بین ما و رهبری فاصله بیاندازد اما ما به این متوهمان داخلی و شکست خوردگان خارجی می گوییم؛ ‌عهدی کهه با رهبری بسته‌ایم هرگز گسستنی نیست.

آیت الله حسینی همدانی همچنین افزود: آمریکایی‌ها در جریان‌های اخیر از اوباش حمایت کردند و گفتند ایران باید از انقلاب و انقلابی‌گری دست بردارد اما این ادعای آن‌ها یک پاسخ بیشتر ندارد و آن مرگ بر اوست.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان این که رهبری همواره کشتی انقلاب را در دریای پر تلاطم بحران‌ها هدایت کرده‌اند، گفت: در طول دوران رهبری مقام معظم رهبری کشور درگیر بحران‌هایی شد که برای از بین رفتن هر حکومتی کافی بود اما درایت ایشان همیشه به خوبی بحران را مدیریت کرده و کشور را از شرایط حساس خارج کرده است.

او در تشریح این بحران‌ها افزود: تیرماه ۶۷، جریان قتل زنجیره‌ای، حوادث کوی دانشگاه، نامه بی شرمانه مجلس ششم، فتنه سال۸۸، فتنه دی‌ماه۹۶ و... از جمله بحران‌هایی بوده که مقام معظم رهبری گاهی فقط با چند کلمه یا چند جمله کشور را بحران نجات داده‌اند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که رهبر معظم انقلاب فخر جهان اسلام و شجاع ترین و‌هوشمندترین رهبر بین رهبران جهان هستند، گفت: در دوران پس از دفاع مقدس که شرایط کشور خوب نبود، وظیفه مهم رهبری به عهده ی حضرت‌آقا نهاده شد و‌ ایشان نیز با امید بخشی به مردم و مسئولان وظیفه خطیر رهبری خود را ادا کردند.

او‌ افزود: با رهبری های مقام معظم رهبری به قدرت برتر نظامی رسیده‌ایم و در برابر همه‌ تهدیدها مقاوم شده و به قدرتی بین المللی تبدیل شده‌ایم.

انتهای پیام/د.خ

پاسخ‌ همیشگی ملت ایران به آمریکا مرگ بر اوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
ما پای عهدمون هستیم