امام جمعه بافق:

اعتبار بخشی به مصوبات سبب استحکام پایه های نظام می شود

امام‌جمعه بافق گفت: اعتبار بخشی به مصوبات سران سه قوه موجب استحکام پایه های نظام است.

استحکام پایه های نظام با اعتبار بخشی به مصوباتبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در مورد طرح سهمیه بندی بنزین، گفت: این طرح مصوبه سران سه قوه بود و مدیریت و منطق حکم می کرد که مقام معظم رهبری آن را برای اجرای آن حمایت کنند.

او بیان داشت: بی اعتباری مصوبات سران سه قوه باعث تزلزل ارکان حکومت و نظام می شود.

امام جمعه بافق افزود: اعتبار بخشی به ساختار کشور قانونی است که با اجرای آن نظام و امنیت ایجاد را استحکام می بخشد.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره به اتقاقات بعد اعلام سهمیه بندی سوخت گفت: عده ای با حمایت و هدایت سلطنت طلبها ، مطالبات مردم را به انحراف کشیدند و به کشور خسارت وارد کردند.

او تصریح کرد: این جریان اغتشاش و آشوب که توسط منافقان هدایت می شد قصد داشت با ایجاد رعب و وحشت بین مردم نظام را ساقط کند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: شکست دشمنان نظام و انقلاب در عرصه های مختلف باعث ناراحتی و نگرانی آمریکا شده است و برای همین با توطئه چینی و فرصت طلبی از افزایش قیمت بنزین دست به اغتشاش زد.

امام جمعه بافق از مسئولان خواست قیمت ها را کنترل کنند و جلوی گرانی ها را بگیرند.

او خاطر نشان کرد: این بار همه به برکت نیروهای انقلابی و هوشیاری مردم قدرت پوشالی آمریکا شکست خورد و به خطر افتاد.

حجت الاسلام سلیمانی با تشکر از مردم باب صیرت و انقلابی کشور برای جدا کردن صف خود از ضد انقلاب افزود: مردم همیشه در صحنه و آگاه ایران اسلامی با فداکاری و مقاومت در مقابل این حرکات ایستادگی می کنند و توطئه های دشمن را یکی پس از دیگری نقش براب کردند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج گفت: فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) نشان از اشرافیت کامل او را به آینده و موضوعات مختلف در منطقه داشت.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: چهل سال از انقلاب گذشته و کارنامه پر افتخار بسیج در همه عرصه ها درخشان است و تنها نیرویی است که همواره در همه مواقع ضروری در برابر دشمن ایستاده است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر نیروی مردمی بسیج مقابله کند و حضور بسیجیان برای مقابله با اغتشاشگردان در حوادث اخیر هم ارزنده بود.

او بیان داشت : خدمات ارزنده بسیج در عرصه های اقتصادی ، فرهنگی و عمران آبادانی در تمام نقاط کشور بزرگترین دستاورد بسیج است.

امام جمعه بافق گفت: مصونیت امروز کشور در برابر دشمنان و بیگانان به واسطه حضورو موفقیت بسیج در همه عرصه هاست.

شکرگذاری برای نزول رحمت الهی باران و برف در مناطق شهرستان ، تشکر از اجرای میز خدمت جهادی توسط مسئولان در نماز جمعه و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/غ

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار