امام‌جمعه مهریز:

مردم با بصیرت ایران به ارزش های خود لطمه نمی زنند

امام جمعه مهریز گفت: ملت با بصیرت ایران نه تنها به ارزش های دینی خود لطمه نمی زنند بلکه تا آخرین قطره خون خود از آن ها دفاع می کنند.

مردم با بصیرت ایران به ارزش های خود لطمه نمی زنندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ملت با بصیرت ایران به ارزش های دینی و مذهبی خود آسیب وارد نمی کنند بلکه از آن ها تا آخرین قطره خون دفاع می کنند.

او افزود: آنچه در روزهای گذشته به بهانه افزایش قیمت بنزین رخ داد محصول اعتراض های بحق مردم نبوده بلکه نقشه های دشمنان در کشور ایران و اسلام است.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: دشمنان ملت ایران با ایجاد اغتشاش می خواهند نشان دهد که این کشور دچار آشوب و بی ثبات است و زمینه نقشه های شوم بعدی خود را فراهم کنند.

او با اشاره به سخنان رهبری در این زمینه، تصریح کرد: امام خامنه ای با سخنان روشنگرانه خود ساختارهای دولت و قانونی را حمایت کردند و تصریح کردند اگر اعتراض دارید بیان کنید، در واقع اینجا هم با سخنانه حکیمانه خود از قانون حمایت کردند و از ایجاد دو دستگی بین سه قوه جلوگیری کردند.

حجت الاسلام محی الدینی در بخش دیگر سخنان خود به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه ای است که در برابر هر فتنه ای مانند درخت تنومندی ایستاده و در دفاع از مظلوم سر از پا نمی شناسد.

او تصریح کرد: بسیجی صاحب تفکر جهادی و انقلابی است که با خدمت خالصانه برای آرامان های کشورش می جنگد و همانطور که رهبر انقلاب فرموند دشمنان از وجود میلیونی بسیج و بسیجیان می ترسد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار