فرماندار شیراز:

نظارت بر قیمت‌ها در بازار شیراز تشدید می‌شود

فرماندار شیراز گفت: کنترل و نظارت بر قیمت محصولات عرضه شده در بازار شیراز با هدف جلوگیری از افزایش قیمت و سوء‌استفاده سودجویان تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا امیری در نشست ساماندهی و تنظیم نرخ میوه وتره بار و ناوگان حمل و نقل بار درون شهری، بر ضرورت نظارت مستمر و شبانه روزی بر قیمت محصولات کشاورزی در بازار این شهرستان تاکید کرد و گفت: کنترل و نظارت بر قیمت محصولات عرضه شده در بازار شیراز با هدف جلوگیری از افزایش قیمت و سوء‌استفاده سودجویان از شرایط خاص کنونی تشدید می‌شود.

او افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های نظارتی و قاطعیت آن‌ها برای جلوگیری از نرخ گذاری کاذب و ایجاد جو روانی توسط سودجویان، لازم و ضروری است.

اجرای طرح عرضه مستقیم گوجه فرنگی در شیراز

مدیرکل تعاونی روستایی استان فارس هم گفت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت گوجه‌فرنگی، این سازمان از فردا شنبه دوم آذرمان مبادرت به اجرای طرح عرضه مستقیم گوجه فرنگی (از مزرعه به مصرف کننده) و با زیرقیمت موجود در این شهر می‌کند.

هدایت‌الله رحیمی گفت: این آمادگی نیز وجود دارد که در هرنقطه‌ای که شهرداری شیراز معرفی کند، توزیع این محصول زیر قیمت بازار انجام شود.

همچنین در این نشست مقرر شد که مکان و بازارچه‌های عرضه محصول از طریق سازمان میادین و مشاغل و تعاونی روستایی اطلاع رسانی شود و افزون بر این، کمیته نظارت بر بازار به صورت شبانه روزی در میدان تره بار مستقر و با هرگونه افزایش قیمت در نرخ کرایه حمل ونقل وانت درون شهری و قیمت گذاری میوه و تره بار خارج از قیمت مصوب، برخورد قانونی و قاطعانه انجام شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۵۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
کدوم نظارت باید حسابی همه چیو دست بگیرن تا گرون نشه
آخرین اخبار