فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

کشف ۶ میلیارد ریال فرار مالیاتی/در حوزه جرائم اقتصادی ۹ نفر شناسایی شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال فرار مالیاتی در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۹ نفر دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.

کشف ۶ میلیارد ریال فرار مالیاتی/در حوزه جرائم اقتصادی ۹ نفر شناسایی شدند به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ عبدالله حسنی  فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در بررسی‌های، گسترده و پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه جرائم اقتصادی و فرار مالیاتی ۹ نفر مورد شناسایی قرار گرفتند، ابراز داشت: این افراد دستگیر و با هماهنگی‌های لازم قضایی به پلیس آگاهی احضار و تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه در نتیجه همین اقدامات شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال فرار مالیاتی کشف‌ شده است، افزود: نیروی انتظامی با این‌گونه موارد به‌شدت برخورد و اجازه فرار مالیاتی به سودجویان را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در عملیات دیگری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله مواد مخدر از پایتخت به این استان مطلع شدند، ابراز داشت: پلیس‌راه پس از اطمینان از صحت‌وسقم موضوع هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور آرادان به سرخه یک دستگاه خودروی سواری سمند را متوقف کردند.

حسنی بابیان اینکه پلیس در بررسی‌های نهایی از خودرو مقدار ۱۰ کیلو تریاک و مقادیری شیشه کشف کردند، تصریح کرد: در همین راستا راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی‌شده است.

وی افزود: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا مورد رسیدگی واقع شود.

انتهای پیام/ف

کشف شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال فرار مالیاتی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.