دوره‌های تئوری و عملی ایمنی و آتش نشانی در شرکت گاز گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایمنی، دوره‌های آموزشی تئوری و عملی ایمنی و آتش نشانی در همه اداره‌های شرکت گاز استان برگزار شده است.

او، با اشاره به اینکه این دوره‌ها در ۱۷ جلسه و در همه شهرستان‌های استان برگزار شده است. افزود: این دوره‌های آموزشی در ۳ ماه در سراسر استان برگزار شد و بیش از ۵۰۰ نفر ازکارکنان شرکت، در بازآموزی مبانی ایمنی و آتش نشانی شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، با ضروری شمردن یادگیری الزامات ایمنی برای کارکنان به ویژه کارکنان عملیاتی، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده این دوره‌ها از سوی امور HSE گاز گیلان برای همه کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری اجرا شده است.

حسین اکبر افزود: در این دوره‌ها مطالب مرتبط با مباحث ایمنی و تئوری آتش تشریح شد و سپس شرکت کنندگان به طور عملی با نحوه استفاده از انواع خاموش کننده‌های موجود در سطح شرکت آشنا شدند تا آمادگی بیشتری برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی به دست آورند.

او تصریح کرد: ایمنی، تعطیلی بردار نیست و امور HSE باید با برگزاری دوره‌های آموزشی بیشتر با فراگیری فرهنگ HSE در همه سطوح سازمان، احتمال وقوع حوادث را به حداقل برساند.

 

انتهای پیام/م.ع

شرکت گاز گیلان مجری طرح آموزش ایمنی و آتش نشانی

برچسب ها: وزارت نیرو ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.