انتقاد نصیرزاده از فدراسیون جهانی فوتبال:

فیفا یک بزرگتر ندارد؟! / کار افتاده دست چند پسر و یک زن

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از وضعیت حاکم بر فدراسیون جهانی فوتبال و تحت فشار قرار دادن باشگاه‌های ایرانی در روز‌های تحریم بانکی انتقاد کرد. ب

فیفا یک بزرگتر ندارد؟! / کار افتاده دست چند پسر و یک زنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، چند روز پیش بود که با رای فیفا، باشگاه ماشین سازی به خاطر عدم پرداخت مطالبات «لوسیانو پریرا» از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. نصیرزاده بعد از انتشار این حکم گفته بود که در صورت پرداخت مطالبات این بازیکن، محرومیت ماشین سازی رفع می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در تازه‌ترین مصاحبه خود از اقدامات فیفا در قبال باشگاه‌های ایرانی انتقاد کرد. وی گفت: باوجود اینکه در حال حاضر اطلاعات روی ساعت مچی هم قابل دریافت است، فیفا متوجه نیست ما تحریم بانکی هستیم. فیفا همیشه به باشگاه‌ها فشار می‌آورد پول طلبکاران را بدهید.

نصیرزاده ادامه داد: کاش فدراسیون ایران در جلساتی که با فیفا داشت می‌گفت که این مشکل در ایران هست. ما امکان انتقال پول را نداریم نه اینکه پول نباشد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تاکید کرد: من خودم با پریرا در یکی از هتل‌های تهران صحبت کردم و گفتم معادل مطالباتش را ریال بگیرد که موافقت نشد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: توصیه من به تمام مدیران این است که قبل از آنکه مربیان و بازیکنان خارجی ایران را ترک کنند، با آن‌ها توافق کنند. به محض اینکه آن‌ها کشورمان را ترک کنند، آثار و تبعاتش مشخص می‌شود. «هنریکه» هم بازیکن ما بود که ۳۰ هزار دلار به او بدهی داشتیم. می‌توانستیم پول هنریکه را همان موقع بدهیم، ولی ایشان به سرعت ایران را ترک کرد و سپس به فیفا و ما نامه نوشت. بعد داستان هایش شروع شد. او حتی گفته بود ۵ هزار فرانک هم جریمه می‌خواهم در حالی که ما حتی نمی‌توانیم این پول را بدهیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی سپس از تصمیم گیرندگان حاضر در فدراسیون جهانی فوتبال هم انتقاد کرد و گفت: اگر بخواهیم از فیفا به دادگاه عالی ورزش هم شکایت کنیم باید پول سنگینی بدهیم. در فیفا چند پسر جوان و یک خانم به اسم «لورا» هستند که این خانم می‌نویسد پنجره‌های باشگاه‌ها بسته شود. کار افتاده است دست بانوان محترم فیفا ! یکی پنجره می‌بندد و یکی می‌گوید نه. آیا در این تشکیلات یک بزرگتر نیست بگوید چه کار می‌کنید؟! باید جوری باشد مشکلات باشگاه‌های ایران را متوجه شوند. ما نمی‌توانیم پول به حساب‌های خارجی بفرستیم.

انتهای پیام/ج

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از اقدامات فیفا در قبال باشگاه‌های ایرانی انتقاد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار