فردا انجام می شود؛

برپایی نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در همدان

نوزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی، سیسمونی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات آموزشی در همدان برگزار می‌شود

برپایی نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گلی پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان اظهار داشت: در این نمایشگاه، برنامه‌های آموزشی و مشاوره مختلفی نیز در نظر گرفته شده و شاهد حضور اداره آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره بهزیستی، همیار پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان حفاظت از محیط زیست، کمیته امداد امام خمینی (ره) و... هستیم که با استقرار در غرفه‌های ویژه در زمینه‌ی فعالیت خود اطلاع رسانی می‌ کنند.

گلی پور ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی و همدان حضور دارند که در زمینه‌های اسباب بازی، سیسمونی، سرگرمی، تفریحی، پوشاک، تم تولد، بازی‌های فکری، کتاب کودک و نوجوان و آخرین محصولات و بروزترین خدمات خود را ارایه می‌ کنند.

او گفت: این نمایشگاه از دوم تا هشتم آذرماه، با حضور ۸۰ مشارکت کننده در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برپا خواهد شد.

این نمایشگاه فردا یکشنبه ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ د 

همدان، میزبان نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار