فریب پیامک‌های یارانه‌ای را نخورید

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: هیچ پیامکی درخصوص طرح حمایت معیشتی دولت به شهروندان ارسال نمی شود.

فریب پیامک‌های یارانه‌ای را نخوریدفلاح نژاد، مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: هیچ پیامکی درخصوص طرح حمایت معیشتی دولت به شهروندان ارسال نمی شود و اگر پیامکی با این موضوع توسط شهروندان دریافت شد، حتما جعلی است‌.

او با بیان این که برای واریز بسته حمایت معیشتی روستاییان، بانوان سرپرست خانواده، کارگران ساختمانی و... در اولویت واریز دولت قرار دارند، افزود: اگر پس از مرحله سوم واریز بسته حمایتی عده ای مشمول واریز قرار نگرفتند، می تواننند با شماره گیری #۶۳۶۹* اعتراض خود را ثبت کرده تا مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز با بیان این که تنها سرپرستان خانواده با خط تلفن خودشان و همان خط تلفن اعلام شده برای دریافت یارانه‌ ها مجاز به شماره گیری شماره ی اعلام شده هستند، گفت: این سامانه هنوز فعال نشده و پس از واریز مرحله سوم بسته حمایت معیشتی فعال خواهد شد که از طریق رادیو و‌ تلویزیون اطلاع رسانی می شود

او افزود: واریز بسته حمایت معیشتی در دو مرحله و در تاریخ های بیست و هشتم و سی ام انجام شده و مرحله سوم نیز هم ساعت بیست و چهار امشب واریز خواهد شد.

فلاح نژاد با بیان این که قطع شدن یارانه ها بر اساس هجده بانک اطلاعاتی انجام می شود، گفت: افرادی که یارانه‌شان در دلیل پایش اخیر و به دلیل قرار گرفتن در دهک پر درآمد قطع شده و ‌نسبت به این موضوع اعتراض دارند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و اگر دلیلی قطعی یارانه‌ها مورد دیگری بود به سایت refahi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

مرحله سوم بسته حمایت معیشتی امشب واریز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.