فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال:

۲۰ تیم جهادی به مناطق محروم شهرستان خلخال اعزام شده اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال از اعزام ۲۰ تیم جهادی به مناطق محروم شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال صبح امروز در حاشیه برپایی چادر‌های سلامت و ویزیت رایگان گفت: تاکنون ۳۰ تیم تخصصی در قالب ۲۰ تیم جهادی به مناطق محروم بخش‌های خورش‌رستم، شاهرود و مرکزی این شهرستان اعزام شده‌اند.

او افزود: در راستای خدمت‌رسانی درمانی به روستاییان در مناطق محروم تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر در این شهرستان از خدمات درمانی و دارویی رایگان بسیج بهره‌مند شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال اظهار داشت: گروه‌های تخصصی اعزامی به مناطق محروم روستایی منطقه شامل پزشکان متخصص قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، دندان‌پزشکی و طب اورژانس هستند که انواع خدمات پزشکی و دارویی را به بیماران ارایه می‌دهند.

عطایی گفت: تمامی همکارانی که در این مناطق حضور می‌یابند، دغدغه خدمت مخلصانه و بی‌منت به مردم را دارند و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و در مواردی حتی با هزینه شخصی خود، بیماران را مورد درمان قرار می‌دهند.

او بیان کرد: در طول سال برنامه‌هایی شامل جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، برگزاری نمایشگاه در حوزه عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نمایشگاه اعتیاد، برگزاری آیین‌های مذهبی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز از سوی بسیج جامعه پزشکی اجرا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال با بیان اینکه تا پایان سال جاری نیز خدمات پزشکی رایگان به ساکنان مناطق محروم روستایی همچنان تدوام خواهد داشت، افزود: کانون خلخال به‌عنوان کانون بسیج جامعه پزشکی برتر استان در طرح شهید رهنمون معرفی و در جشنواره مالک اشتر نیز عنوان موفق‌ترین رده را کسب کرده است.

عطایی با ارایه گزارش از ۱۲۰ برنامه پیش بینی شده برای ایام هفته بسیج امسال از برپایی نخستین بیمارستان صحرایی با بکارگیری از ۱۰ پزشک متخصص در روز دوشنبه آتی در شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال خبر داد و گفت: گروه‌های پزشکی و درمانی این بیمارستان به مدت یک روز به مردم این شهر و روستا‌های هم جوار ارایه خدمات خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

بهره مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از خدمات درمانی رایگان در خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.