دستگیری عامل انتشار تصاویر خانوادگی در ایلام / دستگیری ۵۷ متکدی در ایلام

مهم‌ترین حوادث امروز دوم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خانوادگی در ایلام / دستگیری ۵۷ متکدی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,مهم‌ترین حوادث امروز دوم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری عامل انتشار تصاویر خانوادگی در ایلام

رئیس پلیس فتا استان ایلام از دستگیری عامل انتشار تصاویر خانوادگی در ایلام خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: با مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایت با این موضوع که تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

او با اشاره به اینکه پس از اخذ اظهارات شاکی و جمع آوری مستندات لازم، شناسایی عامل یا عاملین احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم که خانمی جوان بود شناسایی و دستگیر و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

جمالی بیان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده عنوان کرده است که چند سال پیش قصد ازدواج با مردی داشتم و به دلایلی وصلت ما انجام نشد، اخیراً وقتی متوجه شدم که نامزد سابق من قصد ازدواج مجدد با دختر دیگری دارد، به همین خاطر تلاش کردم از نامزد جدیدش انتقام بگیرم و برای تخریب و برهم زدن مراسم و زندگی ایشان، به تصاویر خصوصی و خانوادگی نامزد جدید وی دسترسی پیدا کردم و با ایجاد صفحه‌ای ناشناس در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر وی نمودم.

او در ادامه از تحویل متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد و مطرح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در حفظ و نگهداری تصاویر خصوصی و خانوادگی خود دقت کنند و آگاه باشند که انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی زمینه را برای سوء استفاده افراد فرصت طلب فراهم می‌کند.


دستگیری ۵۷ متکدی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۷ متکدی در ایلام دستگیر شده‌اند.

جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: طرح جمع‌آوری متکدیان از ابتدای سال‌جاری تاکنون با همکاری ادارات مربوطه در سطح شهر ایلام اجرا شده است.

او افزود: هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر ایلام بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار کرد: در این راستا ۵۷ متکدی دستگیر شدند.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه این طرح موجب رضایت شهروندان بوده است مطرح کرد: مردم توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و کمک‌های خود را در اختیار نهاد‌های مرتبط بگذارند و به متکدیان تحویل ندهند.

 

کاهش ۲۶ درصدی وقوع سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کاهش ۲۶ درصدی وقوع سرقت در آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی توسط یگان‌های اجرایی شهرستان و همچنین دستورات سردار فرماندهی انتظامی استان در راستای پیشگیری از سرقت گفت:از ابتدای آبان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل وقوع سرقت ۲۶ درصد کاهش داشته است.

او افزود:در این راستا ۳۲ سارق دستگیر و ۵۳ فقره سرقت کشف شده است.

موسوی با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند گفت:شهروندان از خریداری اموال مسروقه خودداری کنند که این امر می‌تواند در کاهش سرقت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با اشاره به اینکه شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه جدی داشته باشند اظهار کرد: پلیس مصمم است با اجرای طرح‌های متعدد انتظامی عرصه را بر سارقان و مخلان نظم و امنیت تنگ کند.

 

کشف ۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف ۴ دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق با ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس شهرستان در حین کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو پراید مشکوک، و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۴ دستگاه تلویزیون LED و ۲ دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق کشف شد.

مکی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال تعیین شده اظهار کرد: در این راستا راننده هر ۲ خودرو با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او ادامه داد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف ۷۲ فقره انواع سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در ماه گذشته ۷۲ فقره سرقت کشف شده است.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در راستای پیشگیری از سرقت و همچنین پاسخ به مطالبه به حق شهروندان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد:با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل سارقان شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند.

موسوی اظهار کرد: طی چند عملیات جداگانه ۷۲ فقره انواع سرقت کشف شد.

 

توقیف خودرو با خلافی بیش از ۷۷۴ میلیون ریال در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از توقیف سواری پژو پارس با خلافی۷۷۴ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: ماموران پلیس‌راه در محور ششدار در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های متخلف، حین کنترل خودرو‌ها در سطح شهر یک دستگاه سواری پژو پارس را برای ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.

او افزود: خودروی مذکور پس از اعمال قانون مدارک و سوابق آن در سامانه هوشمند پلیس مورد استعلام قرار گرفت که در بررسی به‌عمل آمده مشخص شد دارای خلافی ۷۷۴ میلیون ریالی خلافی ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: براساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.