چهارمین اجلاس استانی نماز سوم آذر برگزار می‌شود

چهارمین اجلاس استانی نماز فردا درسالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

چهارمین اجلاس استانی نماز سوم آذر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، چهارمین اجلاس استانی نماز فردا سوم آذرماه درسالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی با حضور فرهیختگان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رودبارانی مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این اجلاسیه استان است و اجلاسیه سراسری نماز نیمه دوم آذر ماه در گرگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رودبارانی افزود: برای اجلاسیه استانی ۹۰ برنامه در سطح استان مرکزی برای ۴ گروه دانش آموزان، خانواده‌ها و معلمان و مسئولان برگزار شده است و اجلاس نهایی استان فردا در اراک برگزار می‌شود.

در راستای اجلاسیه سراسری نماز پیش از این هم چند اجلاس نماز در شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شد.

اجلاسیه نماز شهرستان فراهان بیست ونهم آبانماه با حضور فعالان حوزه فرهنگی و نماز و با حضور حجت الاسلام کاظمی از اساتید مرکز تخصصی نماز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فضا سازی نماز در سطح شهر به صورت محیطی، ایجاد و تجهیز نمازخانه ادارات، اقامه نماز گردشی در یکی از روز‌های هفته در مدارس شهر و روستا و جدول تقویم زمانی با حضور اعضای شورای اقامه نماز و اختصاص زمین توسط شهرداری‌ها برای ساخت مسجد در شهرک‌های جدید التاسیس از مهمترین مصوبات جلسه بود.

اجلاسیه نماز شهرستان کمیجان هم بیست و هشتم آبانماه با حضور دانش آموزان و فعالان حوزه فرهنگی و نماز در سالن اجتماعات امام حسین شهر کمیجان برگزار شد.

این اجلاس با اجرای ویژه برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی با محوریت نماز و با هدف تبئین جایگاه نماز در زندگی فردی و اجتماعی و توجه به ترویج ابعاد مختلف نماز با تجلیل از فعالین حوزه نماز برگزار شد.

بیست و یکم آبانماه هم اجلاس نماز خنداب با عنوان نماز و مدرسه در سالن چند منظوره شهید فهمیده خنداب با حضور مسئولین و دانش آموزان برگزار و در این مراسم از تعدادی از دانش آموزان فعال در بخش نماز جماعت مدارس تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

تدارک استان مرکزی برای اجلاسیه سراسری نماز

برچسب ها: نماز ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.