تلاش برای رفع مشکل سوخت سرویس مدارس/لزوم تقویت گشت‌های بازرسی برای کنترل قیمت‌ها

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: تلاش می‌کنیم تا چندر روز آینده مشکل سوخت سرویس مدارس را رفع نماییم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی مدیر آموزش و پرورش دزفول روز شنبه در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان دزفول در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان گفت: تلاش بر این است که مشکل سوخت سرویس‌های مدارس تا چند روز آینده رفع نماییم.

او اظهار داشت: برای همکاران و معلمانی که در خارج از شهرستان تدریس می‌کنند نیز برنامه‌ریزی شده تا سهمیه سوختی برای آن‌ها درنظر گرفته شود.

جرجانی بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی درخصوص افزایش نرخ کرایه مدارس کنترل لازم را انجام دهند، زیرا برخی از شرکت‌ها برای افزایش نرخ‌ها والدین را فراخوانده اند.

لزوم تقویت گشت‌های بازرسی برای کنترل قیمت‌ها

محمد حیدری سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در این نشست گفت: سرویس مدارس به بهانه افزایش نرخ بنزین حق هیچ‌گونه افزایش قیمت ندارند.

او ادامه داد: طبق مصوبه هیات وزیران، هیچ کدام از دارندگان سرویس مدارس حق افزایش نرخ ندارند البته برخی نرخ‌ها مانند تاکسی شهری توسط شورای شهر بررسی و تعیین می‌شوند.

حیدری افزود: گشت‌های بازرسی از امروز برای کنترل قیمت‌ها تقویت و در آینده طبق قانون درخصوص اصلاح قیمت‌ها اقدام می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش عشایر تصریح کرد: عشایر با توجه به اینکه متحرک هستند باید خدماتی متناسب با این شرایط دریافت کنند.

این مقام مسئول هم‌افزایی برای رفع مشکلات عشایر را ضروری دانست و گفت: با توجه به کمبود امکانات انتظار می‌رود دستگاه‌ها ماموریت‌های مشترک را برای رفع مشکلات عشایر درنظر بگیرند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار