معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز خبرداد؛

استقبال ملی و بین المللی از مسابقه عکاسی اربعین

۷۰۰ اثر از عراق، البرز، قزوین و چند استان دیگر به دبیرخانه مسابقه عکاسی اربعین ارسال شده بود.

استقبال ملی و بین المللی از مسابقه عکاسی اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، صبح امروز نتایج مسابقه عکاسی اربعین حسینی(ع) ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز در سالن اجتماعات اداره ی اوقاف و امور خیریه ی کرج اعلام شد.

امیر رحمانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: بیش از هفتصد اثر در بخش های مختلف عکاسی موبایلی، عکاسی حرفه ای، فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری از استان های البرز، قم، آذربایجان شرقی، قزوین و... و همچنین از کشور عراق به دبیرخانه ی مسابقه ی عکاسی اربعین ارسال شد که مورد داوری آقایان سعیدی و خادم‌الحسینی قرار گرفت.

او افزود: این مسابقه برای دومین سال پیاپی با هدف به تصویر کشیدن و ثبت زیبایی ها و عظمت اربعین حسینی(ع) پیش از اربعین آغاز شد که طی آن علاقه مندان آثار خود را با موضوعات مشخص شده به دبیرخانه ی مسابقه ارسال کردند.

در ادامه محمد زارع بنادکوکی، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: مرضیه نظرزاده تقدیر شده ی بخش عکاسی موبایلی و امیر ایمانی، فاطمه محمد وردی و غفار مشایخ به ترتیب نفرهای اول، دوم و سوم این بخش از مسابقه شدند.

او افزود: فرحناز رونقی نیا، داود کهن ترابی، مجتبی دانایی و مجید آهنگر به ترتیب به عنوان تقدیر شده، برگزیدگان اول، دوم و سوم بخش عکاسی‌حرفه‌ای مسابقه انتخاب شده اند.

زارع در ذکر اسامی برندگان بخش فیلم کوتاه و مصاحبه تصویری گفت: امیر اندیشمند در این بخش تقدیر شد و نیلوفر مومنی، مهدی آمن و عمار ایزدیار نیز به ترتیب به رتبه های اول، دوم و سوم نائل آمدند.

انتهای پیام/د.خ

نتایج مسابقه عکاسی اربعین اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.