آغاز ثبت نام نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس از دهم آذرماه

معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۹ هیات اجرایی متشکل از معتمدین مردم در یازده بخش و ۸ شهر خراسان‌شمالی درمدت قانونی معلوم شکل خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی ا... حیاتی معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه عملیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه شروع می‌شود گفت : نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند به مدت هفت روز در ۳ مرکز انتخابی بجنورد، شیروان و اسفراین و همچنین در وزارت کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او با اشاره به شرایط نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن تابعیت ایرانی، وفاداری به قانون اساسی و ولایت فقیه و دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و یا معادل آن از مهم‌ترین شرایط نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

حیاتی با تأکید بر اینکه حداقل سن نامزد‌ها ۳۰ و حداکثر سن آها باید ۷۵ سال تمام باشد اضافه کرد: هیئت‌های بازرسی نخستین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و هیئت‌های اجرایی هم به زودی شکل خواهد گرفت.

رعایت اصل بی طرفی، قانون مداری و تلاش برای مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق‌های رای از جمله مواردی است که فرمانداران و عوامل ستاد انتخابات استان باید نسبت به آن اهتمام بورزند و در راستای تحقق آن تلاش کنند.
دستور نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۹ آذرماه توسط وزیر کشور صادر می‌شود

انتهای پیام/ه

آغاز ثبت نام نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس از دهم آذرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.