مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان:

۲۳۰ هکتار جنگل‌کاری مشارکتی در استان سمنان انجام می‌شود

حیدریان بابیان اینکه ۲۳۳هکتار جنگل‌کاری مشارکتی در سمنان صورت می‌گیرد،گفت: این طرح از ۱۴ آذرماه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره کل منابع طبیعی ، از اجرای طرح جنگل‌کاری مشارکتی در سطح استان از تاریخ ۱۴آذرماه خبر داد و بیان کرد: این طرح تا هفته منابع طبیعی ادامه خواهد داشت.

او افزود: برای اجرای این طرح مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده قرار است با این اعتبارات ۴۰ هکتار جنگل‌کاری در منطقه ابر شهرستان شاهرود، ۸۰ هکتار جنگل‌کاری و بذرکاری در منطقه آسوران، هیکو، شهرستان مهدی‌شهر، ۳۶هکتار در حوضه دامغان و ۷۷هکتار در منطقه کالپوش میامی جمعاً به میزان ۲۳۳هکتار صورت گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان همچنین گفت: تلاش برای ارتقای پوشش گیاهی در ۱۴۱ نقطه از سطح اراضی طبیعی استان با اجرای عملیات بیولوژیک در چهار هزار و ۸۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی دیگر اقدام در دستور کار اداره کل منابع طبیعی است.

حیدریان افزود: در قالب طرح کاداستر نیز صدور سند تک‌برگی برای ۲۹۷ هزار هکتار از اسناد منابع طبیعی استان سمنان در قالب ۲۳۴ پلاک ثبتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

صدور ۲۳۴ پلاک ثبتی برای کاداستر اراضی طبیعی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار