اعلام محدویت‌های ترافیکی در یزد

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی یزد گفت: تمام مسیر‌های منتهی به امیر چخماق در راهپیمایی فردا از ساعت شش و نیم در شهر یزد اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی یزد با اشاره به اختشاشات اخیر،گفت: محدودیت ترافیکی راهپیمایی میثاق با ولایت و دفاع از امنیت و اقتدار کشور از ساعت شش و نیم صبح فردا دوشنبه در میدان شهید بهشتی، خیابان امام، چهارراه شهدا و خیابان قیام و در تمام کوچه‌های مرکزی شهر یزد اعمال می‌شود.

او با اشاره به اینکه در ابتدای مراسم راهپیمایی تقاطع بعثت از سمت میدان شهید بهشتی و خیابان امام شمالی از سمت سه راه مهدی مسدود است  خواستار رعایت مقررات و همکاری مردم و رانندگان با پلیس شد.

 سرهنگ  زارع مسیر‌های منتهی به میدان شهید بهشتی از سمت خیابان دهم فروردین، خیابان فرخی و خیابان شهید رجایی کاملا مسدود است.

او ادامه داد: تمام مسیر‌های منتهی به امیر چخماق از سمت خیابان قیام، خیابان سلمان، خیابان امام شمالی و کلیه کوچه‌های مرکزی شهر مسدود است.

 سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی یزد گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود خودرو‌های خود را در این مسیر‌ها پارک نکند و با نیرو‌های راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند  و از مسیر‌های جایگزین تردد نمایند.

مردم همیشه در صحنه یزد برای دفاع از امنیت و اقتدار کشور فردا ساعت ۹:۳۰صبح از میدان شهید بهشتی تا میدان امیرچخماق راهپیمایی می کنند.

انتهای پیام/ی

محدویت‌های ترافیکی در یزد اعلام شد

برچسب ها: پلیس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار