فرمانده سپاه استان سمنان:

حمایت از نخبگان از برنامه‌های گام دوم حرکت بسیج است

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی گفت: حمایت از نخبگان و علم محور کردن فعالیت‌ها از برنامه‌های ما در گام دوم حرکت بسیج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با متین فراهانی نخبه بسیجی اهل سمنان با بیان اینکه یکی از حوزه‌هایی که بسیج در چند سال اخیر ورود پیدا کرده است حوزه علم و فناوری و حمایت از نخبگان علمی است گفت: یکی از کار‌های بسیج علمی حمایت از افراد صاحب طرح و ایده است.

او با بیان اینکه بسیج علمی با امکانات و ظرفیت‌های خود جهت پیاده سازی طرح و تولید نمونه آزمایشگاهی نخبگان از آن‌ها حمایت‌های لازم را می‌کند افزود: اگر طرح نخبگان قابلیت تجاری سازی داشته باشد و در سطوح بالاتر نیز تایید شود حمایت‌های بسیج علمی را نیز در این مرحله شامل می‌شود.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه در هفته بسیج از ۴۰ نخبه بسیجی در استان تقدیر به عمل آمد گفت: حمایت از نخبگان و علم محور کردن فعالیت‌ها از برنامه‌های ما در گام دوم حرکت بسیج است.

متین فراهانی نخبه و مخترع جوان سمنانی نیز در این دیدار گفت: برگزیده جشنواره‌های جوان خوارزمی، جشنواره بین المللی سینا، جشنواره ملی ابن سینا و گواهینامه اعتبار سنجی اختراع از سازمان پژوهش‌های اعتبار سنجی ایران از موفقیت‌های وی در چند سال اخیر بوده است.

او افزود: انتظار من از مسئولین اعتماد، ارتباط راحت‌تر با آن‌ها و در زمینه‌های مالی و معنوی نیز مساعدت‌های لازم و حمایت‌های قانونی است.

انتهای پیام / ر

تقدیر از ۴۰ نخبه بسیجی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.