عمل به نیات واقفین با اعزام زائران اراکی به مشهد مقدس

در راستای اجرای امینانه نیات واقفین زائران اراکی عازم حرم رضوی شدند.

عمل به نیات واقفین با اعزام زائران اراکی به مشهد مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش، کمک به افراد بی بضاعت با همت واقفان خیر اندیش و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ۲۶ نفر از مردم اراک به مشهد مقدس اعزام شدند.

هزینه این سفر از محل درآمد موقوفات مرتبط است و این مسافران در قالب طرح زائران حرم رضوی برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گفته حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه سازمان اوقاف و امورخیریه استان مرکزی در چندسال اخیر قدم‌های جدی در شفاف سازی درآمد موقوفات، هزینه‌ها و اجرای امینانه نیت واقفین برداشته است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه احیای سنت پسندیده وقف، برای بهره مندی تمام اقشار جامعه ضروری است، افزود: روحانیت مهمترین رسانه و اثرگذارترین مجموعه در ترویج فرهنگ وقف در جامعه است.

در آمد موقوفات شرعا و قانونا باید مطابق نیت واقف مصرف شود وکمک به مجموعه درمانی، بیماران نیازمند، کمک به ایتام، کمک به مستمندان جهت اعزام به مشهد و عتبات عالیات و نیات دیگر واقفان از جمله این موارد است.

انتهای پیام / ج

در راستای اجرای امینانه نیات واقفین زائران اراکی عازم حرم رضوی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.