جریمه ۱۰۲ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:واحد‌های صنفی متخلف استان، امسال ۱۰۲ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان جریمه شده‎اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:واحد‌های صنفی متخلف استان، امسال ۱۰۲ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان جریمه شده‎اند.

فریبرز حسامی  افزود: این رقم با انجام ۷۲ هزار و ۶۷۴ مورد بازرسی و تشکیل چهار هزار و ۱۳۸ فقره پرونده، برای واحد‌های متخلف در حوزه آرد و نان، صنوف عمومی و قاچاق کالا تعیین شده است.

او اظهار داشت: هفت ماهه امسال سه هزار و ۳۳۸ بازرسی با هدف شناسایی کالای قاچاق صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۷۹ پرونده به ارزش بیش از ۲۶۸ میلیون تومان شد.

او با اشاره به انجام ۱۱ هزار و ۷۶ بازرسی از واحد‌های آرد و نان استان تصریح کرد: در این راستا ۶۴۸ پرونده با رقم جریمه بیش از چهار میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

حسامی ادامه داد: همچنین پس از ۵۸ هزار و ۲۶۰ بازرسی از انواع واحد‌های صنفی استان، در نهایت بیش از ۹۷ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان جریمه برای سه هزار و ۳۱۱ پرونده تعینن شد.

او  ادامه داد:‌عدم درج قیمت با بیش از یکهزارو گرانفروشی با بیش از ۶۰۰ پرونده، بیشترین موارد تخلفاتی واحد‌های صنفی استان در هفت ماهه امسال بوده اند.

او  تاکید کرد: شهروندان در خصوص مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی، از جمله کم فروشی، گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ب

صنوف متخلف لرستان ۱۰۲ میلیارد تومان جریمه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.