در #تهران_ما پیگیری شد؛

علت نبود خط تاکسی در برخی از نقاط پایتخت مشخص شد

#تهران_ما موضوع نبود خط تاکسی در برخی نقاط پایتخت را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی نوشت: «چرا در منطقه ۱۸ حد فاصل مترو تا نعمت آباد و میدان معلم خط تاکسی فعال موجود نیست؟»

قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران پاسخ داد؛

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،،گفت: اگر در مسیر ها و معابری تقاضای سفر شهروندان با تاکسی در کمترین میزان باشد رانندگان به دلیل صرفه اقتصادی پایین تمایلی به فعالیت در آن مناطق ندارند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: ما در حال حاضر ۶۸۰ خط تاکسی فعال در پایتخت داریم که با توجه به این رقم بعید می دانم منطقه ای در پایتخت خط فعال تاکسی نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: افزایش نرخ کرایه تاکسی غیر قانونی است 


قنادان تصریح کرد: شهروندان باید به این نکته توجه کنند که خط تاکسیرانی با خط اتوبوسرانی فرق دارد زیرا در اتوبوسرانی تمام هزینه ها از سوی شهرداری پرداخت می شود ولی در ناوگان تاکسیرانی فعالیت در یک خط باید برای رانندگان تاکسی صرفه اقتصادی داشته باشد.

او تاکید کرد: اگر شهروندان تقاضای سفر در یک محدوده را بالا ارزیابی می کنند می توانند به سامانه ۱۸۸۸و ۴۸۰۴۸ اطلاع بدهند تا اقدام ها لازم جهت فعال کردن خط در آن محدوده انجام شود.

انتهای پیام/

شهروندان تقاضای سفر را برای راه اندازی خط تاکسی گزارش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار